Spring naar bijdragen

Zondag 17 juni


Nietmeer

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei Lars:

Ja net als vroeger hand uitsteken en vrede? Alleen nog even voor de duidelijkheid ik ben niet degene die @Lente pb stuurt. Hou ik niet van als je iets wil zeggen doe het dan openbaar. Lente voor jou als het te erg word via pb dan kan je een melding doen naar de moderator 

 

7 minuten geleden zei lady jane:

Ook hier geen pb gestuurd aan Lente. T voelt vervelend dat dit niet openbaar gebeurt. We hoeven het heus niet allemaal eens te zijn. Liever niet haha. Zo saai anders. Gewoon in respect openbaar liefst dus.

Dank je wel lieve mensen. Klopt, da' s op zijn zachtst gezegd" vervelend" . En zo waar: zoveel mensen, zoveel meningen. ik leerde eens " nivea". " Niet invullen voor een ander". Ik probeer dat niet te doen. Ik doe mijn best en hoop dat anderen dat ook willen. Fijn dat jullie beiden ook hier , gewoon " openbaar" reageerden. 

En nu kusjes, handen, vrede, graag.... Tenslotte komen we hier toch allen met het zelfde doel? 

bewerkt door Gast
Fout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei fleurtje:

It wasn't me #angel 

I know, doet er niet toe wie wel. Ik weet, zij weten. Klaar . Over.  uit. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gelukkig heel zelden akelige p.b's gehad, krijg zo wie zo bijna geen pb's maar als ze naar zijn vraag ik in het openbaar of die persoon ermee wil ophouden met naam erbij. Is het zo afgelopen. Die mensen die die pb's sturen zijn hele bange schijt...…. eu poepers en moet je niet serieus nemen. Hup op het forum die handel.:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...