bolletje Geplaatst 15 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2018 Goeie morgen Supertjes, Hoe is het slapen gegaan? Allemaal uitgerust? Ik geloof dat het vandaag weer wat mooier weer wordt. Duhus gaat deze dame buiten werken. Moet wel opletten want ik heb een mp3 spelertje besteld gniffeldegniffel. Het is op de dagbesteding altijd erg druk, dus erg veel prikkels. Nu heb ik een usb. stickje met allemaal natuurgeluiden waar ik naar kan luisteren. Probleem opgelost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 15 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2018 (bewerkt) Goedemorgen! Goed geslapen en uit gerust:) Heb de laaste tijds last van wat nachtmerries, Daarvoor heb ik een boekje droom therapie gekocht. Werkt best goed af en toe leuke lucide dromen En voordat je gaat slapen tegen jezelf zeggen of afspreken waarover je wilt dromen en visualiseren. Straks weer een sessie Hypnotherapie om 16.00u hopelijk levert dit weer goede inzichten en resultaten op! Fijne Dag Allemaal! 15 juni 2018 bewerkt door Deligaf1 Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 15 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2018 (bewerkt) . 16 juni 2018 bewerkt door Deligaf1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 15 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2018 Dag allemaal, Het is hier vandaag wat rustiger dan gisteren en dat is een goed teken. Ik versliep me vanmorgen, dat is lang geleden. W\as tegen 6 uur thuis van het werk en nu weekend vieren. Het begint goed, het is mooi weer en we hebben in de tuin kunnen eten zojuist. Geniet van jullie weekend en stay strong! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden