Spring naar bijdragen

Onze h.Kamer 14-06-18


Aanbevolen berichten

Iedereen maar naar de GGZ, ik was er gisteren. Lekker dan. Maar laten we hopen dat het ons allemaal ook positief zal ondersteunen. Kom wel ook net van de chiropractor en ben er moe van. Maar was wel goed en nodig. Ik weiger stijf en gebroken op de bank te moeten zitten en dit is onderdeel van verbetering.

Hoe is het met jullie allen? Ik wil mij verontschuldigen dat ik er niet ben, al weet ik dat dat niet nodig is. Als ik online kom, heb ik eerst wat privé berichten en vervolgens heb ik geen tijd meer voor de huiskamer, of ben gewoon heel snel afgeleid.  Dus ik ben jullie niet vergeten maar  en er duidelijk gewoon minder.

 

ik zit in een periode met toch veel gerommel in mijn buik.... Ik gebruik al visolie, eet gebroken lijnzaad elke dag en slik slippery elm, gebruik goede kwaliteit probiotica en ik werk hard om genoeg te drinken.... en toch blijft het zuigen.... Ik ben van plan een onderzoek te doen denk ik, naar mijn darmflora en samen te gaan werken met een orthomoleculair  om te kijken of we echt dit lichaam nog wat kunnen opkrikken. Wat niet gaat, gaat niet, zeg ik altijd nuchter, maar als ik er wat aan kan doen, dan zal ik het zeker proberen. Iemand hier ervaring met een natuurarts of orthomoleculair arts? Ik twijfel of er verschil is en wat dan etc

 

bewerkt door Kannietmeer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier eigenlijk hetzelfde @Kannietmeer! Ik werk nu 6 uur per dag, volgende week waarschijnlijk 7 (van de normale 8.5). Ik fiets tegenwoordig veel naar mijn week, dat kost mij 45 min heen en 45 min terug. En dus minder tijd om op mijn mobiel te kijken en te antwoorden. Maar lezen probeer ik wel even snel te doen. Dus mocht ik zien dat iemand mijn ervaring kan gebruiken, laat ik van mij horen! 

Ik wil jullie nog even zeggen dat het echt goedkomt. Ok, ik ben er nog niet. Maar zo 'gek' (nee we zijn niet gek, maar zo voelt het soms wel) zoals ik 6 maanden geleden was, ben ik bij lange na niet meer. 

Achter de wolken schijnt de zon! Letterlijk en figuurlijk.

Dikke knuffel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Jeshen:

Hier eigenlijk hetzelfde @Kannietmeer! Ik werk nu 6 uur per dag, volgende week waarschijnlijk 7 (van de normale 8.5). Ik fiets tegenwoordig veel naar mijn week, dat kost mij 45 min heen en 45 min terug. En dus minder tijd om op mijn mobiel te kijken en te antwoorden. Maar lezen probeer ik wel even snel te doen. Dus mocht ik zien dat iemand mijn ervaring kan gebruiken, laat ik van mij horen! 

Ik wil jullie nog even zeggen dat het echt goedkomt. Ok, ik ben er nog niet. Maar zo 'gek' (nee we zijn niet gek, maar zo voelt het soms wel) zoals ik 6 maanden geleden was, ben ik bij lange na niet meer. 

Achter de wolken schijnt de zon! Letterlijk en figuurlijk.

Dikke knuffel!

Heerlijk nieuws Jes! Super fijn om te horen dat het zoveel beter gaat en dat je zoveel fietst! Wauw... 1,5 uur op de fiets als je werkt... echt knap. Ik kan me bijna niet voorstellen dat ik zoveel energie ga hebben. Dikke knuffel Meid. Zo blij voor  je!:rose::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Kannietmeer:

Heerlijk nieuws Jes! Super fijn om te horen dat het zoveel beter gaat en dat je zoveel fietst! Wauw... 1,5 uur op de fiets als je werkt... echt knap. Ik kan me bijna niet voorstellen dat ik zoveel energie ga hebben. Dikke knuffel Meid. Zo blij voor  je!:rose::heart:

Ja ik ben wel kapot hoor dan! Maar vroeger ging ik daarna nog naar hardlooptraining of zelf hardlopen hahaha. Dat ia nu even to mutch. Ligt ook een beetje aan de nacht. 

Lekker gekraakt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Jeshen:

Ja ik ben wel kapot hoor dan! Maar vroeger ging ik daarna nog naar hardlooptraining of zelf hardlopen hahaha. Dat ia nu even to mutch. Ligt ook een beetje aan de nacht. 

Lekker gekraakt?

zeker goed gekraakt. Was ook nodig, ik had sinds 10 dagen weer pijn aan de rechterkant. Hopelijk kan ik weer een paar maanden vooruit nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Jeshen:

Hoe was het bij de Ggz @Deligaf1 en @Cyclad58 ?

Goed gesprek gehad. Ik reageer nu slecht op stress, dat werpt mij steeds ver terug. Na 2 prima weken gebeurde er maandag iets vervelends. Prompt slaap ik weer slecht en ben ik onrustig. Voor de pammetjes  kon ik zoiets prima handelen, nu blijkbaar niet meer. Ze sprak niet tegen dat de benzo's het zenuwgestel overhoop hebben gegooid en gaf wat aardige adviezen. 

Volgende week weer terug, ze houdt even de vinger aan de pols. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey @Jeshen

Het is dat ik helaas aan de medicatie ben want daardoor ben ik toch afhankelijk van het GGZ omdat daar de expertise ligt bij de psychiaters. Voor de rest heb ik geen hoge pet op van al die gesprekken met psychologen ect. Het probleem waar ik mee rond loop heb ik al voor 80% opgelost buiten het GGZ om. Maar op dit moment is het wel beter om zo even onder begeleiding van het GGZ te zijn. 

Het was verder wel een goed gesprek. Ze wilde alleen starten met een AD omdat ik zo depressief wordt van dat afbouwen van de diazepam. Maar hier stem ik niet in mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Deligaf1:

Hey @Jeshen

Het is dat ik helaas aan de medicatie ben want daardoor ben ik toch afhankelijk van het GGZ omdat daar de expertise ligt bij de psychiaters. Voor de rest heb ik geen hoge pet op van al die gesprekken met psychologen ect. Het probleem waar ik mee rond loop heb ik al voor 80% opgelost buiten het GGZ om. Maar op dit moment is het wel beter om zo even onder begeleiding van het GGZ te zijn. 

Het was verder wel een goed gesprek. Ze wilde alleen starten met een AD omdat ik zo depressief wordt van dat afbouwen van de diazepam. Maar hier stem ik niet in mee.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Jeshen:

Hier eigenlijk hetzelfde @Kannietmeer! Ik werk nu 6 uur per dag, volgende week waarschijnlijk 7 (van de normale 8.5). Ik fiets tegenwoordig veel naar mijn week, dat kost mij 45 min heen en 45 min terug. En dus minder tijd om op mijn mobiel te kijken en te antwoorden. Maar lezen probeer ik wel even snel te doen. Dus mocht ik zien dat iemand mijn ervaring kan gebruiken, laat ik van mij horen! 

Ik wil jullie nog even zeggen dat het echt goedkomt. Ok, ik ben er nog niet. Maar zo 'gek' (nee we zijn niet gek, maar zo voelt het soms wel) zoals ik 6 maanden geleden was, ben ik bij lange na niet meer. 

Achter de wolken schijnt de zon! Letterlijk en figuurlijk.

Dikke knuffel!

@Jeshen 6 uur werken en heen en terug 45minuten fietsen goed bezig! Hoe ver ben je met afbouwen? Hoe gaat dit samen met werken? Daar ben ik nogal benieuwd naar. Want ik ga namelijk ook weer werken vanaf Maandag, 3 dagen 2 uur per dag opbouwend. Van de ene kant zie ik er nogal tegen op van de andere kant ook weer wat afleiding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Deligaf1:

@Jeshen 6 uur werken en heen en terug 45minuten fietsen goed bezig! Hoe ver ben je met afbouwen? Hoe gaat dit samen met werken? Daar ben ik nogal benieuwd naar. Want ik ga namelijk ook weer werken vanaf Maandag, 3 dagen 2 uur per dag opbouwend. Van de ene kant zie ik er nogal tegen op van de andere kant ook weer wat afleiding.

@Deligaf1 Ik ben een beetje apart geval wat dat betreft. Ik heb 4 weken moeten gebruiken tijdens laatste fase zwangerschap en net na de bevalling. Ik had dus verlof. Ik ben ct gestopt na die 4 weken omdat ik mij steeds slechter voelde worden. Niet aan te bevelen, maar wist ik veel. Na mijn verlof ben ik begonnen met 4 dagen 4 uur werken. Elke 3/4 maand doen we er een uur bij als dat kan. Zodoende dat ik maandag waarschijnlijk op 7 uur zit. Aan het begin presteerde ik weinig in die 4 uur, maar het gaf wel goede afleiding. Nu presteer ik echt wel wat, dus dat is mooi. Mijn werk is geduldig met mij. Ik werk er al zes jaar en sta bekend als iemand die eerder te veel hooi op de vork neemt dan te weinig. Dat willen ze nu even niet. 

Ik weet dus niet hoe het bij jou zal gaan of voelen. Blijf goed naar jezelf luisteren. Misschien geeft het wel positieve afleiding om onder de mensen te zijn. Maar dat is viir iedereen verschillend. En ligt ook wel aan het werk dat je doet. 

Heb je wat aan mijn verhaal?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Cyclad58:

Goed gesprek gehad. Ik reageer nu slecht op stress, dat werpt mij steeds ver terug. Na 2 prima weken gebeurde er maandag iets vervelends. Prompt slaap ik weer slecht en ben ik onrustig. Voor de pammetjes  kon ik zoiets prima handelen, nu blijkbaar niet meer. Ze sprak niet tegen dat de benzo's het zenuwgestel overhoop hebben gegooid en gaf wat aardige adviezen. 

Volgende week weer terug, ze houdt even de vinger aan de pols. 

Dat klinkt net als mij. Er hoeft maar iets tegen te vallen en boem ik ben de draad even kwaad. Maandag nog op mijn werk. Ik hoop dat ik die relatie niet heb geschaad.

Wat ik voel klopt wel, maar ik kan het dan flink uitvergroten en niet wegzetten.

Wil je de adviezen delen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Jeshen:

@Deligaf1 Ik ben een beetje apart geval wat dat betreft. Ik heb 4 weken moeten gebruiken tijdens laatste fase zwangerschap en net na de bevalling. Ik had dus verlof. Ik ben ct gestopt na die 4 weken omdat ik mij steeds slechter voelde worden. Niet aan te bevelen, maar wist ik veel. Na mijn verlof ben ik begonnen met 4 dagen 4 uur werken. Elke 3/4 maand doen we er een uur bij als dat kan. Zodoende dat ik maandag waarschijnlijk op 7 uur zit. Aan het begin presteerde ik weinig in die 4 uur, maar het gaf wel goede afleiding. Nu presteer ik echt wel wat, dus dat is mooi. Mijn werk is geduldig met mij. Ik werk er al zes jaar en sta bekend als iemand die eerder te veel hooi op de vork neemt dan te weinig. Dat willen ze nu even niet. 

Ik weet dus niet hoe het bij jou zal gaan of voelen. Blijf goed naar jezelf luisteren. Misschien geeft het wel positieve afleiding om onder de mensen te zijn. Maar dat is viir iedereen verschillend. En ligt ook wel aan het werk dat je doet. 

Heb je wat aan mijn verhaal?

@Jeshen Aan ieder verhaal heb ik wel wat aan :)  

Gefeliciteerd met het moederschap hoe gaat het met de kindje? 

Ik ben eigelijk stomverbaast over mijn werk, vanaf Januari ben ik al in de ziektewet en in Augustus loopt mijn contract af, en mijn opleiding helaas niet kunnen afronden. Ik moet nog 8mg afbouwen dat weten ze en dat duurdt nog wel even. Er is ook helaas minder werk en ze zijn overbezet qua personeel. Ze zijn mensen aan het ontslaan. En ik krijg een contract en mag gewoon blijven werken met aangepast werk en ze zijn taxi vervoer aan het regelen naar het werk en van werk naar huis. :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Deligaf1:

@Jeshen Aan ieder verhaal heb ik wel wat aan :)  

Gefeliciteerd met het moederschap hoe gaat het met de kindje? 

Ik ben eigelijk stomverbaast over mijn werk, vanaf Januari ben ik al in de ziektewet en in Augustus loopt mijn contract af, en mijn opleiding helaas niet kunnen afronden. Ik moet nog 8mg afbouwen dat weten ze en dat duurdt nog wel even. Er is ook helaas minder werk en ze zijn overbezet qua personeel. Ze zijn mensen aan het ontslaan. En ik krijg een contract en mag gewoon blijven werken met aangepast werk en ze zijn taxi vervoer aan het regelen naar het werk en van werk naar huis. :) 

Dan heb je toch iets goedgedaan, lijkt....

Met de baby gaat alles super!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...