bolletje Geplaatst 11 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2018 Goeie morgen, Deligaf een beetje kunnen pitten? Gisteren niet veel verkocht. Maar het was wel erg gezellig. Ik was kapot toen ik thuis kwam en heb heerlijk geslapen. Spreuk " Van doorzetten word je sterk". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 11 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2018 Goedemorgen, Slapen gaat goed,meestal geen problemen mee. Alleeen zo down en depressief,waar doe ik het toch allemaal voor. Heb er ook totaal geen zin meer in. Dadelijk zal de SPVer wel bellen als die contact het opgenomen met de Bedrijfsarts. Had ook te horen gekregen dat mijn vakantie naar Rusland niet door ging. Nou vandaag maar is 5 postieve dingen gaan doen en of even stil bij staan. Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 11 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2018 Goeiemiddag allen, Na een druk weekend ben ik er ook weer even. Zaterdag geshopt met vriend en jongste dochter. 'sAvonds filmpje gekeken samen op de bank. Lekker ontspannen. Slapen gaat nog steeds in het zelfde patroon: om de 2 uur wakker en in de ochtend niet op gang te komen..... Heb l-Theanine gehaald en drink dan een kop koffie met zo'n capsule erbij. In de hoop dat ik daar rustig wakker van wordt, zonder de caffeïne "inslag", zeg maar. Het is echt een opgave om goed helder te worden 'smorgens. Gisteren een dagje gevaren. Vrijgezellenfeestje van een goede vriendin gehad. Was echt heel erg leuk, maar ik kakte rond etenstijd echt helemaal in. Toch doorgebeten (letterlijk en figuurlijk ) En me gewoon wat op de achtergrond gehouden. Er werd genoeg gekletst door de andere dames Vannacht veel liggen dromen. Ik werd opgenomen in de gevangenis op een speciale afdeling met allemaal gehandicapte mensen. Ik dacht nog bij mezelf: ''wat doe ik hier? En wat heb ik gedaan dat ik op deze afdeling vast kom te zitten?" Tegen mijn vriend, van wie ik afscheid moest nemen, zei ik "nu ga ik je echt een hele lange tijd niet zien!" en werd ik heel verwarmd en emotioneel wakker. Mijn vriend heb ik zojuist uitgezwaaid op het station. Hij vertrekt voor een midweek naar Parijs voor zijn werk. Dus dat laatste stukje droom zal daar wel mee te maken hebben. Het gevoel van "vastzitten" zal daar ook wel mee te maken hebben, omdat ik nu, voor mijn gevoel, vast zit aan mijn eigen huis, terwijl ik juist elke dat wel bij hem ben of hij bij mij. We zijn nooit zolang van elkaar weg. Bleh! Was het maar vrijdag. Dan is hij weer terug Verder gaat het op en neer met mijn emoties. Ik huil niet zo snel, maar de tranen zitten de laatste weken echt hoog en komen er om het minste geringste uit. Op slechte maar ook mooie momenten. Kijken jullie ook naar programma's als "de reis van je leven" en "een leven lang met dwang" enzo? Ik vind die programma's zo interessant en herken sommige dingen ook echt. Het werkt erg op mijn psyche. Leerzaam en emotioneel. @Deligaf1 hou de moed erin jongen!! Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 11 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2018 @Kaida74 een goed weekend achter de rug zo te horen! Ik heb er ook z’n moeite mee dat het zo vast zit die emoties, het liefst zou ik het willen ontladen door het te uiten... het lukt helaas nog niet,dat komt nog wel een keer Helaas het de spver geen contact kunnen leggen met de Bedrijfsarts. Wellicht morgen. Ik voel me nu best op mij gemak lekker rustig enzo. Alleen ik zie alles op en neer trillen,me hart bonst door heel me lichaam heen, heletijd het gevoel dat ik moet overgeven, alles tintelt en hoofdpijn. En mentaal voelt het gewoon of er niks aan de hand is, ik denk er wel overna maar ik maak me er niet ongerust over. Goed nieuws: Mijn oom had ik gesproken via Skype. Hij vertelde dat hij voor zijn werk 10 oktober in Dubai is voor 2 weken. En ik ben uitgenodigd om mee te gaan :):):) Een mooi voorruit zicht om naar uit te kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden