bolletje Geplaatst 10 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2018 Moghu lieve mensen. Poeh Deligaf wat vreselijk akelig. Ik denk dat je het gevoel hebt jezelf een stukje kwijt te raken, geen houvast meer aan jezelf, een stukje dood gaan. Ik ken het gevoel van vroeger dat was heel zwaar. Bij mij had het allemaal te maken met veel angst en onzekerheid. Doordat ik een tijd lang ver over m'n grenzen was gegaan, teveel gevoelens opgespaard had, kwam dat er uit. Ik had daar geen grip meer op en dat maakte me zo onzeker en angstig. Het gevoel dat ik anders was dan normaal. Bij mij verdween het weer na een tijdje. Het enigste dat ik kan zeggen is dat rust heel belangrijk is en accepteren dat het nu even zo is maar dat het echt verdwijnt. Spreekwoord voor vandaag, GEEF NOOIT DE MOED OP, JE KUNT VEEL MEER AAN DAN DAT JE ZELF WEET. Zo dadelijk naar de markt en daarna ook maar eens proberen wat rustiger te doen en niet constant maar bezig zijn met van alles en nog wat. Later lieverds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 10 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2018 Goedemorgen, @bolletje mezelf kwijt zijn Ben ik echt met het afbouwen van die pillen. Ik merk nu ook echt een zware rebound van die 22mg afbouw in 2 maanden tijd. Hopelijk is 8mg voldoende om te stabiliseren. Ik ben dankbaar dat medeforum leden mij hebben gewaarschuwd dat ik veelste snel ging en het beter is om 1 maand op 8mg te blijven. En vanuit daar verder kijken of het mogelijk is om verder af te bouwen. Het is lastig om dat van die bedrijfsarts uit mijn hoofd te zetten, ben er nog steeds mee bezig Vandaag wilde vrienden van mij gaan vissen, alleen ik vertrouw het nog niet helemaal met mezelf. Is effe lastig om te beslissen om dat wel of niet te doen. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 10 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2018 2 uur geleden zei Deligaf1: Goedemorgen, @bolletje mezelf kwijt zijn Ben ik echt met het afbouwen van die pillen. Ik merk nu ook echt een zware rebound van die 22mg afbouw in 2 maanden tijd. Hopelijk is 8mg voldoende om te stabiliseren. Ik ben dankbaar dat medeforum leden mij hebben gewaarschuwd dat ik veelste snel ging en het beter is om 1 maand op 8mg te blijven. En vanuit daar verder kijken of het mogelijk is om verder af te bouwen. Het is lastig om dat van die bedrijfsarts uit mijn hoofd te zetten, ben er nog steeds mee bezig Vandaag wilde vrienden van mij gaan vissen, alleen ik vertrouw het nog niet helemaal met mezelf. Is effe lastig om te beslissen om dat wel of niet te doen. Fijne dag allemaal! Ben je nog gaan vissen? Afleiding werkt vaak het beste! Aan iedereen: op Facebook heeft een voorheen ook op dit forum actieve lotgenote een pagina gemaakt waar Benoleed besproken wordt. Er wordt ook over gedacht eenenzo ontmoeting te arrangeren. De link is https://www.facebook.com/groups/370278433458859/permalink/391524891334213/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 10 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2018 Nee heb wel een uurtje gewandeld ik voelde me nog niet goed en heb extra seroquel weer ingenomen daarna ben ik een uurtje gaan slapen. Heb ook het gevoel dat ik weinig controle over mezelf heb, dus wacht ook thuis maar even af in de hoop dat het wat helder wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden