Spring naar bijdragen

huiskamer 8 juni

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen lieve mensen,

@bolletje ik ben er eens vroeg bij vandaag ;) 

Heb een rare, onrustige nacht gehad. Veel gedroomd en steeds even wakker en weer wegzakken om vervolgens te dromen, wakker te worden enz... Ik werd om 9 uur bruut wakker gemaakt door de wekker, omdat ze van de woningbouw de kozijnen op komen meten (zijn ze nu mee bezig) Nog voor bouwvak gaan ze ALLE ramen vervangen (huurwoning in een flat, dus dat wordt véél geluidsoverlast. HELP!!!) En na de bouwvak gaan ze een groot aantal woningen, waaronder ook de mijne renoveren. Nieuwe badkamer en wc. Wel fijn natuurlijk, maar wel 2 weken minimaal in de zooi en ik moet van te voren gaan inpakken en mijn huis uitmesten. Eigenlijk kan ik het er niet bij gebruiken, deze onrust en stress die het me oplevert (nu al....), omdat ik dan juist de afbouw in ga. Maar misschien is het ook juist wel een goede afleiding. Geen idee..... Maar even (proberen) me er niet druk om te maken. Voor mijn 2 poezen ga ik een pension regelen. Die arme beesten ga ik niet 2 weken in de herrie en troep en vreemde mensen laten zitten. Ik kan mijn huis uitvluchten en bij mijn vriend gaan zitten/liggen/slapen. Voor de kerst moet de hele flat klaar zijn. OMG 4 maanden herrie in de flat...... 

Straks om 13.00 weer naar de GGZ arts. Heb het idee dat het rare dromen door de mirtazapine komt. Heb afgelopen nacht ook minder slaapmedicatie ''nodig'' gehad. JEUJ!  :) Daar ben ik dan best wel trots op! Dus het lijkt wel te gaan werken op mijn slaap. Op de depressie merk ik ook dat het wat werkt. Vooral negatief (maar dat is normaal, eerst word het erger, maar daarna beter) En de kilo's vliegen er aan.... :( beetje jammer, maar hoort erbij. Ik was 17 kilo afgevallen na de galblaasoperatie in januari en er zitten er nu alweer 7 bij... Terwijl het ook wel goed was dat er wat kilo's gingen. Maargoed, hopen dat het nu een beetje stabiliseert. 

Die opmeetkerels zijn inmiddels verdwenen, de koffie is op. Ga me zo maar eens op mijn dooie gemakkie douchen en aankleden en dan richting arts. (ja ik neem de tijd ;-) )  

''Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat'' 

Fijne dag allemaal!            

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Allemaal,

Kom net terug van de bedrijfsarts: 1 mg per 2 weken daar merk je bijna niks van. Jij kan weer beginnen met werken. 3x 2 uur per week. Alleen je mag geen auto rijden. Dat is jou eigen verantwoording om naar het werk te komen 40km verder op. Dat is jou probleem. 

Gesprek daarvoor: client slikt 2 medicijnen met een gele sticker en is arbeids ongeschikt en mag geen auto rijden. 

Ik zei bel de psychiater maar op. Maar dat doen ze nu niet meer, nu maken ze zelf een behandel plan. 

Die Bedrijfsarts die gooit weer roet in mijn herstel. 

Bel dadelijk de spver en of de psychiater dat die maar met die hobby dokter contact opnemen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Kaida74:

Tjonge @Deligaf1 wat een gedoe weer! Goed dat je de artsen onderling het maar uit laat ''vechten'', zolang het maar niet ten koste gaat van jouw herstel! Denk vooral aan jezelf!!

Dag Kaida71,

Ik wacht af tot Maandag hopelijk komt er iets positiefs uit. Zo niet dan ga ik met het management rond te tafel zitten en vertel heel mij levensverhaal. En vraag of ze mij willen ontslaan. Ik neem het risico niet met de afbouw van de medicatie en de ontwenningsverschijnselen 40km per dag in de auto naar mijn werk heen en terug te rijden.

Daarbij word ik ook zo psychotisch als iets bij het afbouwen. Ik wil me zelf ook gaan verwonden en heb veel last van opwinding en nog wel 10 tal klachten meer.

25 jaar ben ik en heb last van jeugdtrauma’s en narcistisch misbruik. Het leven heeft mij meer te bieden en als mijn gezondheid ontnomen wordt door het werk dan stap ik er zelf wel uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 8-6-2018 om 23:08 zei Deligaf1:

Dag Kaida71,

Ik wacht af tot Maandag hopelijk komt er iets positiefs uit. Zo niet dan ga ik met het management rond te tafel zitten en vertel heel mij levensverhaal. En vraag of ze mij willen ontslaan. Ik neem het risico niet met de afbouw van de medicatie en de ontwenningsverschijnselen 40km per dag in de auto naar mijn werk heen en terug te rijden.

Daarbij word ik ook zo psychotisch als iets bij het afbouwen. Ik wil me zelf ook gaan verwonden en heb veel last van opwinding en nog wel 10 tal klachten meer.

25 jaar ben ik en heb last van jeugdtrauma’s en narcistisch misbruik. Het leven heeft mij meer te bieden en als mijn gezondheid ontnomen wordt door het werk dan stap ik er zelf wel uit.

Ik wou dat ik door de computer kon kruipen om je een knuffel te geven! @Deligaf1 Zorg goed voor jezelf!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...