Spring naar bijdragen

Huiskamer 06-06-2018


Aanbevolen berichten

Lieve allemaal, 

Door bezoek, anderen die ik help en toch mijn grenzen proberen te bewaren ben ik even niet in de gelegenheid geweest om op het forum te komen. Nu in de metro opwegen naar therapie waar ik al op zat te wachten voordat ik überhaupt ziek werd. Nou...nu dan eindelijk...Hoop dat het me wat brengt. 

Hoe is het met jullie?  

 

Spreuk van de dag (top idee Bol!) om op te kauwen: Laat los en je zal losgelaten worden. (Komt ergens uit de bijbel) 

We willen alles zo graag bij elkaar houden, maar soms is mee bewegen met de stroming en de golven van het leven beter en kost minder energie. Los laten...het hoeft allemaal niet precies zit of zo...

 

Hoop jullie straks te lezen. X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen,  nog even dit.  Elke keer als ik op het forum kom,  en er is een nieuw persoon bij gekomen en ik lees zijn/ haar verhaal,  dan voel ik mij verdrietig.  Verdrietig en soms een beetje overstuur. Voor jullie. Voor de pijn. Ik leef met jullie allemaal mee en zou willen dat ik jullie allemaal kon helpen. Waar ik kan zal ik dat doen. 

Dikke knuffel allemaal

 Liefs, Liz 

bewerkt door Kannietmeer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Deligaf1:

@Kannietmeer

Je hebt ons echt al goed opweg geholpen met alle asdviesen en tips. benzocoach :) 

Mischien een idee om ashton manuel te updaten naar een kannietmeer manuel vanuit de ervaring zelf!

Bedankt Liz! 

 

Graag gedaan hoor Gerard. Ik doe mijn best en het voelt soms lastig dat ik jullie dan mogelijk verwaarloos. Maar dat zal niet elke dag zijn, en ik ben zelf ook nog verder aan het genezen dus ik heb het soms zelf ook even nodig om van mij af te schrijven misschien.

x Liz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Kannietmeer:

Ik doe mijn best en het voelt soms lastig dat ik jullie dan mogelijk verwaarloos. Maar dat zal niet elke dag zijn, en ik ben zelf ook nog verder aan het genezen dus ik heb het soms zelf ook even nodig om van mij af te schrijven misschien.

meer kun je niet doen @Kannietmeer! Je verwaarloosd ons niet, maar zorgt voor jezelf. Wat véél belangrijker is! We zijn al blij met alle adviezen die je ons gegeven hebt en het privé contact wat ik af en toe met je heb. Knuffel!

bewerkt door Kaida74
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...