Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 3-6-2018


Aanbevolen berichten

Goeie morgen kanjers,

(zacht fluisterend) zijn jullie al wakker? Nee? Even wachten  dan...……………………….zo, diep adem halen..... WAAAKKKEEERRR WORDEN ALLEMAAL Muziek Plaatjes

Dadelijk ga ik op een markt staan van de dagbesteding met allemaal spullen die we zelf gemaakt hebben Leuk joh. Hoop dat we veel verdienen dan kunnen we weer veel goed werk doen met het  geld.:)

 

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ben ik nog de helft vergeten. Deligaf hopelijk voel je je vandaag wat beter. Doe  maar rustig aan als je kan en ga vanmiddag ff liggen.

Peter heb je wat kunnen pitten?

Hypnose KAN helpen. Mijn man was klinisch psycholoog, en een van zijn specialiteiten was hypnose. Toch kan je ook zelf een hoop doen door te ontspannen en je te concentreren op een opdracht die je je zelf geeft. Dan is het zelfhypnose en heel makkelijk te doen. Zeker 's ochtends als je net wakker bent. Als je dan heel gespannen bent

Kan je jezelf ontspannen door diep in en uit te ademen en je concentreren op positieve opdrachten niet op hoe slecht het de dag zal gaan.

Oefening baart kunst.

Oeps Dis kerel sorry hoor ik dacht dat je nog met vrouw en sproetje onder de dekens lag.:P

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede Morgen!

ff kijken hoe de dag verloopt hopelijk wel wat beter :) Vaak doe ik ook zelfhypnose via Hypnose MP3 van Edwin Selij om wat emotionele lasten los te laten. Ik heb daar nogal wat moeite mee. En morgen naar de hypnotherapeut toe die kunnen dat net nog wat beter sturen en dieper gaan. Hopelijk haal ik er een positief resultaat uit :) 

fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh allemaal,

Gelukkig hoest Foxy al wat minder, dat gaat de goede kant op.

Gisteren een heerlijke vriendendag gehad in Garderen. Het was prima weer, we waren de hele dag buiten en hebben erg gelachen. Gisteravond tegen 11 uur weer thuis. Vandaag naar jarige zwager en even naar schoonmama. Voor we het weten is het weekend weer voorbij.

@bolletjeveel plezier op de markt! 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...