Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 1-6-2018


Aanbevolen berichten

Moggel,

Dis vannacht wel wat kunnen slapen joh.? Hopelijk voel je je vandaag wat rustiger:rose:

K.N.M. Heb je het gehoord op het nieuws over de Syriërs dat er zoveel mensen zijn met problemen? Ze doen geen beroep op instanties. Zijn die er wel voor deze mensen?

Cyclad het was ook veel te warm. Hé wat heeft je hond? Is hij of zij erg ziek of is het ook de warmte?

Zo dadelijk naar de tandarts. Volgens mij moet ik door een flinke plensbui dus maar ff kijken.

Nog steeds geen kunstgras kunnen leggen, vandaag ook weer niet. BALHUUUUUUU.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey @bolletje, zit je hier dan in je uppie :-( Ik kom je gezeldschap houden, maar ben de vrolijkste niet helaas....

 

Ik heb een (redelijk) goede nacht gehad.

Ben alleen heel erg boos!:angry: Sinds vorige week ziek uit dient. Dus overgeleverd aan het UWV. Kreeg vandaag mijn eerste salarisspecificatie. Nou, om te janken! Ik ga er 30%op achteruit. Belastingdienst gebeld voor toeslagen, maar nu blijkt dat ik in de eerste 5 maanden al teveel verdiend heb en ik dus geen recht op huur toeslag heb (wel een kleinnnnnnnn beetje zorgtoeslag) Van de UWV uitkering kan ik mijn vaste lasten al niet eens betalen (en ik leef heel zuinig maar val nét boven de grens. Ik ben zo'm ''tussen wal en schip'' geval. Ik verdien nét iets teveel en dat gaat om een paar honderd euro op jaar basis om HT aan te kunnen vragen.....

Wat nu? Zit echt met mijn handen in het haar!! :( Heeft iemand van jullie zoiets dergelijks meegemaakt? Ik weet het echt even niet meer.... :( 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei Kaida wat zal jij een zorgen hebben nu. Lijkt me vreselijk. Ik geloof dat Dis. verstand van zaken heeft van deze dingen, misschien kan hij je helpen en verder weet ik het ook niet. Heb je een man en kinderen want dan zal je je helemaal zorgen maken poeh. zeker met kinderen.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei bolletje:

 

Cyclad het was ook veel te warm. Hé wat heeft je hond? Is hij of zij erg ziek of is het ook de warmte?

Zo dadelijk naar de tandarts. Volgens mij moet ik door een flinke plensbui dus maar ff kijken.

Nog steeds geen kunstgras kunnen leggen, vandaag ook weer niet. BALHUUUUUUU.

Is het allemaal gelukt bij de tandarts, @bolletje?

Foxy heeft kennelhoest. Is besmettelijk, mag daarom 10 dagen niet in contact komen met andere hondjes. Gelukkig gaat het al wat beter met haar, komt goed! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...