Kohtje Geplaatst 31 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2018 Vandaag iets heel on-kohigs gedaan.. een airco in de slaapkamer geïnstalleerd. Op min of meer verzoek van m'n vrouw, maar ik moet zeggen dat ik ook wel naar een wat minder klamme slaapkamer uitzie. 't Is een uitprobeer airco, geleend van m'n broer die hem nog had van toen ie nog in Nederland woonde. Vandaag dus opgehaald. Maar ben wel benieuwd of het geluid dat dat ding maakt niet teveel nachtrustverstorend is.. En het is nogal gedoe om het raam rondom de afvoerslang een beetje dicht te krijgen.. nu zolang met kartonnen mallen, maar daar ben ik nog niet helemaal uit. Nou ja, ben benieuwd dus. Voor hetzelfde geld doe ik vannacht geen oog dicht.. afwachten. 't Is er nu trouwens goed toeven, maar ik zie het niet zo zitten om de hele dag boven op de slaapkamer te blijven. 't Heet een mobiele airco, maar ik sleep 'm niet graag elke keer trap op, trap af.. weegt toch nog zo'n dertig kilo en is vanwege z'n lompe vorm niet makkelijk vast te houden. Nou, ditjes-datjesiger weet ik het voor nu niet te verzinnen. Bedankt voor het lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 31 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2018 @Kohtje Je kan hem toch nu al aanzetten? Dan kan hij vanavond waarschijnlijk wel uit. En ik denk dat het een kwestie van wennen is. Niet te koud zetten dan word je er zeker wakker van. Ben benieuwd. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2018 Dagpact geslaagd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Onbekend Geplaatst 31 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2018 Fijn @rapilos, ik meld ook een droge dag. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 31 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2018 Net nog even heerlijk gekletst met mijn liefje nu maar even plat ben best moe. Droog maar toch niet droog. Wat een benauwdheid. Fijne avond iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 31 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2018 droog en tevreden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 31 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2018 Fijn Lars! Meld me ook droog af, welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 1 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2018 20 uur geleden zei Francoise: Nou @Gypsy kick boksen is een contact sport en word afgeraden . Hij staat in mijn heup tis een roze lotus bloem die staat voor bewustwording . Dit eigenlijk naar aanleiding van mijn diagnose autisme en mijn stoppen met verslavingen . Daarboven komt volgende week de tekst : Look beyond Limitations See the gift Mijn 2 kinderen hebben namelijk autisme en de jongste tevens het syndroom van down. Ze zijn heel uniek , puur en authentiek en hebben de maatschappij veel te bieden . Jammer dat ik niet ook op dat bankje zat Ja dat soort sport zou ik even laten. Maar mooie tattoo! Eigenlijk wel een mooi idee om een tattoo te nemen met zo'n betekenis. Ga ik eens over nadenken. En ik vind het niet jammer dat je er niet zat hoor! Ik heb niets tegen jou maar toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden