Lars Geplaatst 18 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 mei 2018 Irritatie oke zeggen dat je een kind van 2 de pil maar moet geven niet oke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2018 Die irritatie leg ik bij ' de ander', het weerhoudt mij niet te delen. Ik doe dat alleen meer op mijn eigen draad dan ik hier deed. Vond ik bij nader inzien beter, imdat dit een draad voor iedereen is. En ik schreef, zo bedacht ik mij later, wel best lange berichten. En op die manier wilde ik geen irritatie veroorzaken. Ook niet door wat lange, blije berichten. Vandaar mijn keuze. That's all. En nu ga ik echt slapen. Nogmaals welterusten ieder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 18 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2018 @Yana en @Deirdre toppers! Toch maar mooi geflikt vanavond. Yana en Deirdre reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2018 13 uur geleden zei haddock: Rapi, dikke kus en slaap straks lekker. Ik snap je maar al te goed. Maak je niet te druk, maar da's makkelijk gezegd. Zou je de werelden om willen draaien? Deeindelijkgepensioneerdewerkert Dank je Haddock Wat lief Geniet van je pensioen Mijn tijd komt vast ook nog wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden