Spring naar bijdragen

Xanax( alprazolam)afbouw


Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb heel lang xanax of alprazolam gebruikt ben sinds aantal weken. Aan het afbouwen in overleg

Ben van 6 x 0.5 al zover gekomen dat ik nu op 1x 0.25 zit deze fase zit ik nog midden in 

Valt zwaar tegen 

Nog meer mensen met deze ervaringen  ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei TonyZ:

Hallo

Ik heb heel lang xanax of alprazolam gebruikt ben sinds aantal weken. Aan het afbouwen in overleg

Ben van 6 x 0.5 al zover gekomen dat ik nu op 1x 0.25 zit deze fase zit ik nog midden in 

Valt zwaar tegen 

Nog meer mensen met deze ervaringen  ??

Dag @TonyZ,

Allereerst welkom! 
Ik heb geen ervaring met Xanax, wel met afbouwen (Lorazepam)

Je hebt al bijna je totale dosering Xanax in enkele weken afgebouwd? Dat is supersnel, ik zou zeggen te snel. 
Heb je hulp bij het afbouwen? Volg je een bepaald afbouwschema? 
Xanax is een potente benzo en is tamelijk kortwerkend, ik kan me voorstellen dat je behoorlijke afbouwverschijnselen hebt. Dat is normaal, zeker bij een (te) snelle afbouw. 

Ik kan me voorstellen dat je wilt doorpakken en de laatste 0,25 mg ook snel wil afbouwen, maar het lijkt me verstandig eerst wat te stabiliseren en dan pas aan de laatste afbouwbrokken te beginnen.

Succes en sterkte! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Cyclad58:

Dag @TonyZ,

Allereerst welkom! 
Ik heb geen ervaring met Xanax, wel met afbouwen (Lorazepam)

Je hebt al bijna je totale dosering Xanax in enkele weken afgebouwd? Dat is supersnel, ik zou zeggen te snel. 
Heb je hulp bij het afbouwen? Volg je een bepaald afbouwschema? 
Xanax is een potente benzo en is tamelijk kortwerkend, ik kan me voorstellen dat je behoorlijke afbouwverschijnselen hebt. Dat is normaal, zeker bij een (te) snelle afbouw.