Spring naar bijdragen

Maandag 14 mei 2018

Lars

Aanbevolen berichten

Ik heb niets te zeuren vandaag lekker in de tuin gezeten rondje gelopen vanavond en mevrouw k geduwd in de rolstoel. Morgen is mijn foto toestel er en ze willen allemaal poseren word vast gezellig. Meld me droog af 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha..ik las: mevrouw k uit de rolstoel geduwd.

Hier goeie AA avond. Alleen vrouwen. Dat is ook wel eens mooi. De 11e stap...over reflectie en zo..meditatie...o, ja...die..naar binnen kijken...wat is het toch gemakkelijk daar aan voorbij te gaan...terwijl het zo belangrijk is.

Welterusten allen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier droge afmelding waar ik echt trots op ben. Tijdens het diner wordt hier door sommigen matig of veel Gedronken. Ik heb het aangezien zonder jaloezie ofzo. Lente hoeft niet meer, Lente wil niet meer. Dat voelt goed. Bovendien heb ik in alle openheid en eerlijkheid mijn drankprobleem gedeeld met de hoteleigenaren en met de chauffeur/ ober/....... Dit ook vanwege de excursie van morgen. Morgen gaat een deel naar het alhambra, maar daar moest je al 5 maanden geleden tickets voor reserveren, en toen had ik nog niet geboekt. Twee anderen gaan naar een rumfabriek, of rumstokerij!!!! En daarna ergens bij de kust lunchen. De engelse chauffeur zet hen af bij de rumstokerij, ik ga niet naar binnen en hij gaat  met mij een alternatief doen, strand etc. En daarna met ons vieren die lunch. Ik ben trots op mezelf dat ik het gedeeld heb en direct heb gezegd de rumstokerij niet in te gaan ( ook een proeverij is namelijk onderdeel ervan). Ik ga geen kat op het spek binden. En ik kreeg alleen maar positieve reacties. Ook van dit echtpaar, die het ook weten. Ik geniet hier volop. En zeker ook van het feit dat ik dit in alle nuchterheid meemaak. Zo, en nu maffen. Met een goed gevoel over mezelf ook nog. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens , zo leuk, hier 1 grote familie. Het diner is in de tuin aan eenlange tafel met uitzicht over de bergen, echt zo'n reclameplaatje als van die italiaanse olijfolie en pastareclame:D en het halve gezelschap wenste vandaag te leren om welterusten of slaap lekker t zeggen. Haha:D

zo, ik ik ga nog een stukje lezen en dan tevreden slapen. Ik weet maar 1 negatief feit van vandaag: het barst hier van de vliegen in deze regio. Dus ook op de kamers. Voor de rest: :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...