bolletje Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 (bewerkt) Goeiiiiiiiiiiiiiie morgen iedereen. Eerst maar even douchen. 10 mei 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Hey @bolletje, zit je hier in je uppie? Ik kom je wel even gezelschap houden Gisteren een ''offday" gehad. Alleen maar in bed gelegen. Wilde alleen maar heel ver weg kruipen onder mijn dekens en de wereld had van mij mogen vergaan. Gelukkig is die bui weer over ;-) En voel ik me vandaag wat beter. Ben zelfs boodschappen wezen doen jeuj! Heb de hele dag het gevoel dat het zondag is.... Heb dat eigenlijk altijd met feestdagen. Gaan jullie nog wat doen vandaag forummers? Wij gaan straks verse friet maken. Vinden mijn meiden erg lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Wat rustig hier. Sinds gisteren heb ik ook geen Seroquel meer. In 3 weken afgebouwd van 12,5 mg naar 0. Tot dusverre gaat het goed, afgelopen nacht ook redelijk geslapen. Verder nu ruim 5 maanden Lorazepamvrij en ook dat gaat echt steeds beter. Vanmorgen hardgelopen, daarna schoonmoeder bezocht, oude eettafel uit elkaar geschroefd en vanavond de nieuwe eettafel begroet, vakkundig gemaakt door het bedrijfje van onze jongste zoon. Dag kan niet meer stuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden