bolletje Geplaatst 4 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2018 Goeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie morgen frummels. Iedereen goed geslapen? Ik word 's nachts om 2 uur wakker, raar hé? Bioritme een beetje van slag. Vandaag naar een andere dagbesteding. Us kijken of ik het schilderen weer een beetje op kan pakken. Tussen de middag ff boodschappen doen en de heerlijkste verse kibbeling op aarde eten. Als ik op de taxi zit te wachten, het beste friet van Nederland bestellen, en vanavond vrijwilligerswerk. Zo mijn dag is weer gevuld. Veel zin an. Wat gaan jullie doen? Kaida74 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 4 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2018 Fijne dag allemaal! Oh @Dis het is ook vakantietijd! Dan loopt er meer winkelend publiek rond. Maar you did it!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 4 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2018 @Dis Held!! Je hebt het toch maar mooi geflikt! Hoop dat je tot rust bent gekomen en het nu weer beter met je gaat. Geniet van het zonnetje!! @bolletje Ik heb ook periodes dat ik steeds om de zelfde tijd wakker word. Meestal tussen 1 en 2 's nachts. En na half 4 is het helemaal ''gezellig''. Om de haverklap wakker, dromen, licht slapen.... Het eerste deel van de nacht slaap ik diep gelukkig. Dus dan laadt mijn lijf een beetje op. Ik ga straks mijn vriend ophalen en dan gaan we het centrum in. Ben benieuwd hoe ik met die drukte om kan gaan.... Maar wil er toch even uit. Van de zon genieten en zijn gezelschap :-) Fijne dag lieffies! bolletje en Jeshen reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2018 Sterkte Kadia, en het gaat lukken meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden