Lars Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Beterschap @jopie lekker in bed jij bent ook alleen toch? Nou ja in de dakdekker van Bor zal je nu ook weinig zin hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Jullie weten dat het vannacht walpurgersnacht is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Dan komen de heksen het is maar dat jullie het weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 1 uur geleden zei Lente: @Gypsy wat een mooi plaatje/ symbooltje Dank je. Vond het ook wel een leuk plaatje. Weer eens wat anders dan die saaie G Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Ziet er vrolijk uit Gypsy! Stoer dat je naar de AA groep gaat Lente! Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Ik had preischotel. Zo lekker dat ik nu ná de afwas toch nog met een tweede bord zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 We zijn het eens over de beste dr. Who Quinn Krijg nou wat. 51 minuten geleden zei Lars: Dan komen de heksen het is maar dat jullie het weten Getsie, ik ga knoflook en wijwater bij de deur zetten. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Eet ze Senna! Beterschap Jopie! Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Ow leuk, heksen. Mijn dochter gelooft niet dat ze bestaan. Maar ik wéét zeker van wel Lekker slapen jopie. Kun je nog niet genieten van je stakingsdag zoBeterschap hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Dit zijn geen aardige heksen geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Wat is je adres Nicky, dan stuur ik ze door naar jou. Ik ben altijd bang dat die neuswratten besmettelijk zijn. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Ieder jaar komen in de nacht van 30 april op 1 mei in Nederland en in vele andere landen ter wereld rond middernacht duivelaanbidders of satanisten samen tijdens de zogenaamde Walpurgisnacht. Tijdens hun samenkomsten worden God, Jezus en de Heilige Geest, alsmede alles wat met kerk en christendom te maken heeft, vervloekt. Er wordt door hun gebeden voor: vervaging van normen en waarden voor afbraak van Gods wetten en geboden voor afbraak van huwelijk en gezin voor verleiding van de jeugd op allerlei gebied voor toename van verharding en wetteloosheid in de samenleving smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Nou ja ik geloof niet in god en niet in heksen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Ik stel me zo voor dat daar een hoop drank vloeit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Plus: ze hebben wratten op hun neus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Met haren eraan. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 ik las het ergens en dacht wat the fuk is dat nu weer nooit eerder gehoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Maar wel bezems om op te vliegen. Hoe fijn met al die files tegenwoordig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 zijn heksen altijd vrouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 1 minuut geleden zei NickyLJ80: Ik stel me zo voor dat daar een hoop drank vloeit In plaats dat ze nu formule W laten vloeien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Ik denk het wel eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 1 minuut geleden zei nancy: Met haren eraan. Precies! Precies! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 1 minuut geleden zei NickyLJ80: Maar wel bezems om op te vliegen. Hoe fijn met al die files tegenwoordig Jij bent een goede om-denker Nicky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 (bewerkt) 7 minuten geleden zei Lars: zijn heksen altijd vrouwen Zijn mannen geen tovenaren? 30 april 2018 bewerkt door Reacher Woordje erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 NickyLJ80, smart, Reacher en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden