Spring naar bijdragen

Onze H. kamer 26-4-2018

bolletje

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei Cyclad58:

Nja, dat zeggen verslavingsartsen dan......zucht!

Als iemand langer ontwenningsverschijnselen heeft dan de 3 weken die sommige artsen in hun hoofd hebben denken ze al snel dat er iets anders is, maar in veel gevallen slaan ze die plank toch echt flink mis. De verhalen van ontwenners die maanden tobben (een klein gedeelte zelfs jaren) zijn talrijk, in weerwil van hetgeen de artsen willen beweren. 
Ga er maar vanuit dat het de benzo's zijn die jou nog zoveel hinder geven. Het wordt beter, ontegenzeggelijk, maar de eerder door jou genoemde verschijnselen horen stuk voor stuk bij benzo-ontwenning. Sterkte, @Jordi

Ja cyclad, onbegrijpelijk, snap het ook niet, maar ik kan er verder niks mee behalve mezelf dus voorhouden dat het idd van mijn benzodiazepinen ontwenning is.... En door de steun van dit forum en de kennis die hier aanwezig geeft me enigsinds houvast. Dank voor je opbeurende woorden kerel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Dis, Kerel, respect voor hoe jij met je situatie omgaat, kan ik veel van leren. Superfijn dat je een goede dag hebt gehad man, echt fijn!!! Ik probeet het zo te gaan zien, al is het een hels karwei, laat ik daar zo naar proberen te kijken idd. Zelf hou ik rekening met minimaal een half jaar inmiddels, en daar zijn 7 weken van verstreken, we moeten volhouden en niet van de wijs laten brengen door mijn hersenspinsels. Dank voor je reactie! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...