Difficult Geplaatst 16 april 2018 Rapport Share Geplaatst 16 april 2018 @Kaida74 je gaf aan angst te hebben voor het niet slapen- er zijn ook anti depressivas waar goed op geslapen kan worden- mitrazepine en seroquel bv. Deze zijn minder heftig dan de benzo’s. Hopelijk vannacht niet te veel dromen :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 16 april 2018 Rapport Share Geplaatst 16 april 2018 7 minuten geleden zei Difficult: @Kaida74 je gaf aan angst te hebben voor het niet slapen- er zijn ook anti depressivas waar goed op geslapen kan worden- mitrazepine en seroquel bv. Deze zijn minder heftig dan de benzo’s. Hopelijk vannacht niet te veel dromen :-) Even voor de goede orde: Seroquel is geen antidepressivum, maar een antipsychoticum dat in geringe dosering off label kan worden voorgeschreven bij slaapproblemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Difficult Geplaatst 16 april 2018 Rapport Share Geplaatst 16 april 2018 11 minuten geleden zei Cyclad58: Even voor de goede orde: Seroquel is geen antidepressivum, maar een antipsychoticum dat in geringe dosering off label kan worden voorgeschreven bij slaapproblemen. Precies en wel ff verschil met 40 Mg oxazepam en de rest erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 17 april 2018 Rapport Share Geplaatst 17 april 2018 13 uur geleden zei Cyclad58: Even voor de goede orde: Seroquel is geen antidepressivum, maar een antipsychoticum dat in geringe dosering off label kan worden voorgeschreven bij slaapproblemen. Beide heb ik in het verleden al gehad. Ik slik nu Valdoxan, wat een (relatief nieuw) anti depressiva is, maar ook je circardiaan systeem bij kan sturen. Alleen werkt het op beide niet :-( Ik moest er mee stoppen door de tabletten te halveren, maar die troep is zo vreselijk agressief voor mijn maag dat dat ook niet ging. Dus nu nog even ''doorslikken'' tot ik bij GGZ ben geweest en daar verder bespreken. Op de Mirtazapine sliep ik in het begin heel goed, heb het jaaaaren geslikt. Op een gegeven moment zat ik op een onderhoudsdosering van een half tabletje. Het deed niks meer en van de psychiater bij het Jellinek heb ik toen over moeten stappen op de Valdoxan. Ik heb de mirtazapine in een paar maanden tijd af moeten bouwen. Maar heb er spijt van. Zou het zo weer nemen, maar dan een hogere dosis. Dit heb ik met mijn huisarts besproken, maar hij wil eerst dat ik naar het GGZ ga (a.s maandag intake) Van de Quetiapine kreeg ik vreselijk onrustige benen als ik in bed lag. Schoppen, schuiven, wrijven.... om gek van te worden. Plus dat ik er enorm van aankwam :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden