Reacher Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Geplaatst 31 maart 2018 Serieus: deze hoofdrolspeelster heeft een ernstig probleem. ‘Santa Clause is rumming to town’
Liefje Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Geplaatst 31 maart 2018 Hey Reacher, kerstfilms kijken?? huh het is zo mooi weer buiten.. Grappig ;-) Reacher reageerde hierop 1
Sensitief Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Geplaatst 31 maart 2018 @zeilbootbewonerje kunt het ook wegzetten en er niet meer naar omkijken. Jij bent sterker, echt waar!
Kohtje Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Geplaatst 31 maart 2018 @zeilbootbewoner Dom? Nou nee, daar heeft het niet zoveel mee te maken denk ik. Ook slimme mensen overkomt dit..| Meer een fataal moment van onoplettendheid. Heb je nog telefoonnummers van groepsgenoten van de NA-meetings waar je was?
Senna33 Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Geplaatst 31 maart 2018 33 minuten geleden zei spirit: Dagpact: jowan Lars Antoinnette Rosa IJsvogel Spirit Toch fijn om weer iets van je te horen ZBB. Jammer dat je vandaag toch alweer hebt gedronken. Beter de kater ondergaan en weer verder. Nu stel je het iedere dag weer uit en ben je zo weer een paar dagen verder. Komop man. Je hebt bewezen dat je het kunt! Je was zo trots op jezelf en dat kan straks weer hé! Zo'n beter gevoel als waar je nu weer in zit! Weggooien die handel. Gooi het maar overboord! Ik kom heel weinig op dag pact, maar ik sta niet in het rijtje ?
Reacher Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Geplaatst 31 maart 2018 1 uur geleden zei zeilbootbewoner: IK werd overvallen door trek en emoties Kon eerst nog een supermarkt voorbijlopen maar bij de laatste ging ik voor de bijl. Hoi! Wat waren die emoties dan? Was je verdrietig of bang of juist blij en opgetogen? Senna33 reageerde hierop 1
Lars Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Geplaatst 31 maart 2018 @Reacher ja was bekend hoor van 2. Ik zal eens overleggen over dat hok hier Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Geplaatst 31 maart 2018 2 uur geleden zei Senna33: Oh @Reacher ik begrijp het niet? De woordspeling niet? De hoofdrolspeelster in de film verzon allerlei namen voor drankjes die waren geïnspireerd op kerst.
Reacher Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Geplaatst 31 maart 2018 @Larshartje! Hok is gloednieuw en enorm gratis. Sniffles heeft er niet in gewoond, ze heeft zich als een Houdini uit de ren gewriegelt en heeft de rest van haar leventjes los in de tuin en in haar ziekenkooi vertoeft. Dat moet je wel weten: konijnen plotten en bedenken aan 1 stuk door ontsnappingsroutes
Lars Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Geplaatst 31 maart 2018 Ze kunnen wel betalen hoor betaal genoeg elke maand Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Geplaatst 31 maart 2018 (bewerkt) @hub altijd fijn je te lezen. Ik begrijp niet altijd wat je schrijft, dus vandaar dat ik je geen gelijk kan geven. 31 maart 2018 bewerkt door Reacher Drie woorden vergeten
Reacher Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Geplaatst 31 maart 2018 Nee Sniffles is halverwege december overleden. Ze had een snelgroeiende tumor.
Lars Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Geplaatst 31 maart 2018 wil je geen nieuwen Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Geplaatst 31 maart 2018 Ha Liefje, tja ik heb weinig met zon en warmte. Ik ben een te snel gereïncarneerde ijsbeer. Was nog niet klaar met dat leven blijkt
Reacher Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Geplaatst 31 maart 2018 Nee, ik ga ooit samenwonen met die andere liefde van mijn leven. En konijnen die de tuin omspitten en herontwerpen vindt hij niet leuk. En konijnen alleen maar in een klein kooitje vind ik dan weer niet leuk.
Lars Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Geplaatst 31 maart 2018 Je kan ook bij mij komen wonen heb je en mij en konijnen en je hok Reacher reageerde hierop 1
Liefje Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Geplaatst 31 maart 2018 Oh maar Reacher, ik ben ook niet euforisch omdat de zon schijnt, heb een off day en ben me nu volledig aan het laten gaan.. chocoladetruffels
Lars Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Geplaatst 31 maart 2018 Zojuist zei Liefje: Oh maar Reacher, ik ben ook niet euforisch omdat de zon schijnt, heb een off day en ben me nu volledig aan het laten gaan.. chocoladetruffels Delen?
Liefje Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Geplaatst 31 maart 2018 Ik deel mijn eten eigenlijk niet graag, maar voor jou maak ik een uitzondering, smakelijk, wel mond afvegen Lars reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Geplaatst 31 maart 2018 Yessss!!! maar zoveel geluk is teveel voor een mens En dat je er vandoor gaat zodra er een leuk mannentype voorbij komt is wel een aandachtspuntje
Reacher Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Geplaatst 31 maart 2018 Ik eet salmiakdropjes. Heb je een offday vanwege het stoppen met drinken lieve @Liefje
Lars Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Geplaatst 31 maart 2018 Voor jullie. De grote voor @Liefje de kleine voor @Reacher omdat ze een offday heeft Liefje reageerde hierop 1
Liefje Geplaatst 31 maart 2018 Rapport Geplaatst 31 maart 2018 Nee dat geloof ik niet eigenlijk.. ben niet vooruit te branden, iedereen is naar de voetbal hier en ik had gewoon geen zin om mee te gaan omwille van het oppervlakkige geklets en gedrink daarna in kantine. Verder lijkt het of de helft van de wereld nu op vakantie is naar de zon of lekker met mate een glas witte wijn aan het drinken is.. dus ff heel veel zelfmedelijden
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden