Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Omdat iedereen wil stoppen moet ik dat ook doen? Sorry, raar. Mijn doel is duidelijk.  Moet ik hetzelfde doen als de meute om er niet buiten te vallen? 

Geplaatst

Ik vraag me alleen maar af of je nu iets gebruikt hebt omdat je wat fel reageert op allerlei mensen....dat herken ik namelijk heel goed van de tijd dat ik zelf onder invloed was...ik was vaak niet te pruimen....

Geplaatst
16 uur geleden zei Lente:

Dag @Gypsy,  gaat het wel goed? Je bent zo pittig, en hier hebben diverse mensen geen oordeel maar een helpend of adviesgedrag. Maar we zijn allemaal alcoholisten, al dan niet in herstel. Ik heb zelf veel missers gehad, dus ik denk jou te snappen. Mag ik jou kalmte, moed en wijsheid wensen? . Lieve groet

ik heb mijn punt duidelijk gemaakt. 

Geplaatst
Zojuist zei Sensitief:

Tip @Gypsy, als een reactie je irriteert er niet op ingaan. Je maakt het dan groter voor jezelf en geeft de ander dan weer een reden om door te gaan. 

dat probeer ik

Geplaatst
16 uur geleden zei Gypsy:

ik heb mijn punt duidelijk gemaakt. *

Wat wil je hier nu mee duidelijk maken? * Ik ken 1 die jij dan misschien niet "moet" die hier al heel wat mensen geholpen heeft. Natuurlijk kan die niet iedereen helpen en natuurlijk is soms de klik er niet. Maar weet zeer zeker dat degene jou nooit te kakken heeft willen zetten.*

Geplaatst

Het enige vergif wat ik ken is de drank. Verder ga ik ervan uit dat iedereen hier goeie bedoelingen heeft en inderdaad met de een heb je al een betere klik dan met de ander. Advies van Lars wat ik van de week kreeg is filteren. @Lars hoe was jouw dag?? 

Geplaatst
Zojuist zei Liefje:

Oh Quinn wat ben ik blij om jou te lezen.. een dikke knuffel.. kunt niet voorstellen hoe goed je mijn dag maakt

Daarom is het ook goede vrijdag

Geplaatst
Zojuist zei Lars:

Daarom is het ook goede vrijdag

Haha, zoveel invloed had ik mezelf niet toegedicht. Gaaf. Het gaat, tja, ik adem nog gewoon. Verder had ik het plechtige voornemen alleen in te loggen in broodnuchtere staat. Maar ach, principes en voornemens zijn stom.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Lars:

dat betekent... dat het niet heel goed gaat?  

Klopt. Maar het feit dat ik dat toegeef, zou weer een stapje de betere kant op kunnen zijn. Het gaat niet geweldig, nee. Zou stoppen met drinken helpen? Niet stoppen helpt in elk geval nog steeds niet.

Zojuist zei Liefje:

En dat wist jij niet dat je zoveel invloed had.. haha.. die gemaakte bescheidenheid siert je hoor ;-) blij dat je terug bent echt waar

Dank, dank. Nieuwe naam Lieve?

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...