Sandro Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 1 uur geleden zei Gypsy: Ik ben kort van stof. Tel het aantal berichten dat je geplaatst hebt vandaag dan eens nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Ben ik niet duidelijk sandro? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Zojuist zei jopie: Gypsy Je dramt gewoon nu. Punt. ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Gypsy, wat ik me constant afvraag is of je nu echt bent zoals je nu reageert op mensen of dat je misschien onder invloed bent van alcohol of drugs....je geeft constant aan dat je niet wilt stoppen met gebruik terwijl iedereen hier zijn stinkende best doet om te stoppen met gebruik...dus dat vind ik wat lastig aan jouw... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Omdat iedereen wil stoppen moet ik dat ook doen? Sorry, raar. Mijn doel is duidelijk. Moet ik hetzelfde doen als de meute om er niet buiten te vallen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Ik vraag me alleen maar af of je nu iets gebruikt hebt omdat je wat fel reageert op allerlei mensen....dat herken ik namelijk heel goed van de tijd dat ik zelf onder invloed was...ik was vaak niet te pruimen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 En je moet helemaal niets.....al wil je de rest van je leven ladderzat en stoned doorgaan, ik vind het prima! Mij heb je er niet mee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Ik vind het raar dat je vindt dat ik fel reageer terwijl ik hier gewoon te kakken word gezet, lees gewoon. Maar jammer dit, ik voel dit hoe dan ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Dag @Gypsy, gaat het wel goed? Je bent zo pittig, en hier hebben diverse mensen geen oordeel maar een helpend of adviesgedrag. Maar we zijn allemaal alcoholisten, al dan niet in herstel. Ik heb zelf veel missers gehad, dus ik denk jou te snappen. Mag ik jou kalmte, moed en wijsheid wensen? . Lieve groet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Tip @Gypsy, als een reactie je irriteert er niet op ingaan. Je maakt het dan groter voor jezelf en geeft de ander dan weer een reden om door te gaan. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 16 uur geleden zei Lente: Dag @Gypsy, gaat het wel goed? Je bent zo pittig, en hier hebben diverse mensen geen oordeel maar een helpend of adviesgedrag. Maar we zijn allemaal alcoholisten, al dan niet in herstel. Ik heb zelf veel missers gehad, dus ik denk jou te snappen. Mag ik jou kalmte, moed en wijsheid wensen? . Lieve groet ik heb mijn punt duidelijk gemaakt. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Zojuist zei Sensitief: Tip @Gypsy, als een reactie je irriteert er niet op ingaan. Je maakt het dan groter voor jezelf en geeft de ander dan weer een reden om door te gaan. dat probeer ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Niet proberen, doen! Het zal je meer rust geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 daarom vraag ik mensen al mijn draad te verlaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Jij hebt geen invloed op wat anderen doen, wel invloed op jezelf! Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Zojuist zei Sensitief: Jij hebt geen invloed op wat anderen doen, wel invloed op jezelf! precies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 16 uur geleden zei Gypsy: ik heb mijn punt duidelijk gemaakt. * Wat wil je hier nu mee duidelijk maken? * Ik ken 1 die jij dan misschien niet "moet" die hier al heel wat mensen geholpen heeft. Natuurlijk kan die niet iedereen helpen en natuurlijk is soms de klik er niet. Maar weet zeer zeker dat degene jou nooit te kakken heeft willen zetten.* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Liefje Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Het enige vergif wat ik ken is de drank. Verder ga ik ervan uit dat iedereen hier goeie bedoelingen heeft en inderdaad met de een heb je al een betere klik dan met de ander. Advies van Lars wat ik van de week kreeg is filteren. @Lars hoe was jouw dag?? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Helemaal mee eens @Liefje Liefje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Goed @Liefje mee boodschappen gedaan. En goed bericht gehad van de directie we mogen hier een konijn gaan houden in de tuin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 16 uur geleden zei Gypsy: ik heb mijn punt duidelijk gemaakt.* Ja, duidelijk. Hoi. Liefje en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Liefje Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Hé dat is wel heel leuk nieuws Lars. En zo een bericht dan tijdens de paasdagen.. maar echt wel fijn. Komt de familie van het weekend? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Liefje Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Oh Quinn wat ben ik blij om jou te lezen.. een dikke knuffel.. kunt niet voorstellen hoe goed je mijn dag maakt Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Quinn! Hoe ga jij? Ik ga maandag met mijn jongste dochter ergens uit eten eerste dag gewoon hier Liefje en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Zojuist zei Liefje: Oh Quinn wat ben ik blij om jou te lezen.. een dikke knuffel.. kunt niet voorstellen hoe goed je mijn dag maakt Daarom is het ook goede vrijdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden