Liefje Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 I know Lars.. oei Lars je zit hier gewoon op de verkeerde site Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Hé wat leuk, luchtige onderwerpen hier. Verliefd zijn lijkt me ook ingewikkeld. Ik weet niet meer of ik het nog zou kunnen worden. Ik merk dat ik behoorlijk kritisch ben. Liefje en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 @LarsLars , ga gewoon op een soort van "chat site" . Je kunt elkaar dan eerst beter leren kennen zonder op elkaars uiterlijk af te gaan . Ik ben nu ook verliefd op iemand die ik nog nooit heb gezien. Gewoon omdat we zo fijn met elkaar kunnen praten en we op steeds meer vlakken lijken te klikken. Uiterlijk blijkt dan toch meer van ondergeschikt belang . Voor mij althans . Terwijl als je eerst iemand ziet , je alleen het uiterlijk ziet want je kent de persoon verder niet . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 7 minuten geleden zei Liefje: I know Lars.. oei Lars je zit hier gewoon op de verkeerde site Oh echt? Ik dacht dat ADB stond voor Aan Daten Beginnen Lika, Lars en Liefje reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Waar vind ik dan een site @Francoise mag ook via pb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Dat lijkt mij best een risico Francoise. Ik denk dat als ik zou gaan chatten ik een heel ander type leuk zou vinden, een wat softere man , dan dat op uiterlijk af zou gaan. Ik val denk ik op een Alpha type, maar dat vind ik weer lastig om mee te leven.., en een softere man doet mij weinig...dus dan maar ff geen man.. haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Wat is nou weer aan alpha type? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 1 minuut geleden zei Lars: Wat is nou weer aan alpha type? Dat is een mannelijke, stoere en dominante man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 1 minuut geleden zei Sensitief: Dat is een mannelijke, stoere en dominante man Nou tussen ons word het ook niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Liefje Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 ai ai.. sensitief als ik jou zo lees kies je op vlak van mannen niet de makkelijkste match bij jou, of vergis ik me.. Herkenbaar hoor ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 @Lars, jammer zeg! @Liefjeidd. Ik kies maar niet. Anders had ik net zo goed bij mijn ex kunnen blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 12 minuten geleden zei Lars: Waar vind ik dan een site @Francoise mag ook via pb Pb gestuurd @Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 7 minuten geleden zei Sensitief: Dat is een mannelijke, stoere en dominante man Of iemand die niet goed is in wiskunde maar wel in taal, geschiedenis of filosofie Lars en Sensitief reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Liefje Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Ik ben ook weer geslaagd. Welterusten voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Tot morgen mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 25 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Meld me droog te kooi, de rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 26 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2018 Heerlijk geslapen, helaas alweer wakker. Druk in mijn hoofd, vandaag weer werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden