Spring naar bijdragen

Hallo allemaal

Jos1981

Aanbevolen berichten

19 uur geleden zei Jos1981:

Niet goed. Sterfgeval in de vriendenkring. Jongen is veel te jong overleden na een naar ziekbed. Zaterdagmiddag afscheid genomen. Ik handle dat soort dingen erg slecht en dacht naderhand ook heel doelbewust f*ck it! Vanavond ga ik wijn drinken. (Gisteren een fikse kater, maar eigen schuld dikke bult) Nu weer back on track!

Gecondoleerd Jos, Sterkte! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Jos1981:

Dankjewel Sensitief. En inderdaad, ik realiseer het me erg goed dat hem de keuze op een gezond leven is ontnomen, maar dat wij die keus nog wel hebben. Like I said, right back on track! 13 dagen, min 1. Hoe gaat het nu met jou? (Jij hebt ook nogal wat te verduren.)

Goed zo, gewoon de draad weer oppakken!

Met mijn stoppen gaat het goed. Wel wat zorgen, het is wat het is.., helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Sensitief! Gaat goed hoor, ondanks afgelopen week. Heb naast mijn alcoholverslaving nu nog een andere verslaving besloten aan te pakken. Otrivin! (Neusspray) Gebruikte dat spul ook al jaren maar heb het nu 4 nachten niet gebruikt. Nu nog gezonder eten en meer bewegen...  Hoe gaat het met jou? Jij gaat zo te lezen echt heel goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Top, goed om te horen. Waarom de neusspray verslaving? Stapje bij stapje en ook niet te streng zijn voor jezelf mrg het veranderen van je leefwijze, anders wordt het volhouden lastig. Net alsof je dan helemaal niks mag, dan kan het voelen alsof je jezelf straft. Kies voor je beloningen.

Ik ga heel goed, alhoewel ik vandaag ook weer aan een wijntje heb gedacht. Daarna mijn gedachten op iets anders gezet en het was weg. Ik keek net in de spiegel en ben zo blij met mijn uiterlijke verandering. Dat is voor mij een hele grote beloning.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Superfijn om te lezen Sensitief! En motiverend! :)

Wat betreft de Otrivin is het zo, dat je die maar maximaal 7 dagen mag gebruiken anders kunnen je slijmvliezen niet meer zelfstandig functioneren, wat resulteert in een constant verstopte neus. Als ik ergens een hekel aan heb, is het wel een verstopte neus als ik probeer te slapen, dus nam ik maar weer een spraytje. M'n neus is dus eigenlijk verslaafd! Onlangs las ik echter een artikel over dit spul en daar schrok ik best van. Het is echt rotzooi! Zodoende maar meteen cold turkey gestopt! Gelukkig is m'n neus het er ook mee eens.....:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Jos1981:

Superfijn om te lezen Sensitief! En motiverend! :)

Wat betreft de Otrivin is het zo, dat je die maar maximaal 7 dagen mag gebruiken anders kunnen je slijmvliezen niet meer zelfstandig functioneren, wat resulteert in een constant verstopte neus. Als ik ergens een hekel aan heb, is het wel een verstopte neus als ik probeer te slapen, dus nam ik maar weer een spraytje. M'n neus is dus eigenlijk verslaafd! Onlangs las ik echter een artikel over dit spul en daar schrok ik best van. Het is echt rotzooi! Zodoende maar meteen cold turkey gestopt! Gelukkig is m'n neus het er ook mee eens.....:D

Otrivin die had ik nog niet gehoord! Herinner me van toen ik klein was. Als je daar een shot van binnen krijgt (en dan gaat er altijd een beetje achterlangs je slokdarm in) dan voel je al direct getsie wat een rotzooi is dit....

Ook weer een voorbeeld hoe een verslaving zichzelf in stand houdt en je moet dus ff over een hobbel om eraf te komen... Goed bezig :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...