Spring naar bijdragen

DE HUISKAMER 24-2-2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen supertjes,

Ema goed dat je mee doet hier. We hebben het allemaal mee gemaakt. Het ligt echt aan de benzo hoor maar het gaat echt over.

Hier nog last van m'n pols maar kan er toch ietsje meer mee doen gelukkig. Vandaag wel rustig aan doen want ik heb gisteren toch erg veel gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, hoe is het met iedereen? 
Hier gaat het wel, partner nog steeds ziek (die rotgriep houdt best lang aan) en ik proest en snif me er voorlopig nog redelijk door. 
Het is wel bitter koud vandaag, de wind snijdt dwars door je jas heen. Schaatsen zit er voorlopig hier niet in, want de oostenwind blaast zo hard door het water dat het niet kan  bevriezen.

En dan te bedenken dat over 5 dagen de metereologische lente begint :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste allemaal,

Ik heb het gedaan! Vanmiddag 12 min op bed gelegen, zelfs met mijn ogen dicht en niet in paniek geraakt! Vanmorgen werd ik er wat zenuwachtig over. Toen heb ik voordat ik naar de dierentuin ging om 10.30 vast 7 minuten gelegen om van het zenuwachtige gevoel af te komen. Ook gelukt. En wat had ik verder een normale dag. Werkelijk! Tuurlijk vannacht om de 2 uur wakker en na 2x2 uur vooral gesoest, maar toch voelde ook dat aardig normaal....

Ik kom er wel!

Gisteren nieuwe kuntschaatsen gekocht. Ik hoop nog op natuurijs!

@Cyclad58 Heb jij weer beter geslapen afgelopen nacht? 

@bolletje Gelukkig dat je al verbetering merkt in je pols! Dat is fijn!

@GUUS Ben je lekker warm binnen gebleven?

@Kannietmeer Hoe was de pyjamaparty?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat goed Jesh. wat ontzettend knap. zie je dat je het kan?

Ema woon jij alleen? en ben je al bij de h. arts geweest? misschien heeft hij een tabletje, geen benzo hé, waardoor je wat rustiger wordt.

er bestaat ook een SOS dienst die je kan bellen ik zal even het tel op zoeken.

Ema je moet bij jou en de stad, op internet SOS dienst opzoeken. Bel die eens?

zo ik heb net ook gebeld naar de zorgboog voor hulp. Het lukt me niet meer alleen omdat ik teveel pijn heb. Dat is echt heeeeeeel vermoeiend.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...