Spring naar bijdragen

Dinsdag, 6 februari 2018


jowan

Aanbevolen berichten

Ha Lars, goed wel.

Tussen 2 rechtszaken in weer, maar even stress-pauze nu.
En ik heb geleerd goed voor mezelf te zorgen in stress-tijden.

Ik heb 7 magere jaren overleefd en hoop dat nu de 7 vette aangebroken zijn (niet alleen op de weegschaal☺)

Ik lees hier dagelijks mee, en petje af voor jou hoor! dappere dodo.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben er klaar mee voor vandaag. Waaaay past bedtime maar een fijne werkdag dag gehad en weer een hoop gedaan in en om het huis vanavond. Nog zo veel te doen.

tot morgen allemaal, nighty night

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het kader van "niet uitstellen wat morgen nog meer gedoe kan geven" toch vanavond maar meteen naar de garage gereden na een wederom zeer moeizame en in dikke wolken gehulde start. Nu kan me niets meer gebeuren, ik sta bij de monteurs. 

Ik heb hem, eenmaal lopend, wel stationair helemaal warm laten draaien. Op een terrein waar zeker 10 grote bussen stationair draaien zullen weinigen daar last van hebben en dan heb ik tenminste wel vermogen op de snelweg.  :)

Werk zit erop, dag zit erop. Ik ga slapen. Morgen om 9 uur nemen de heren t hopelijk over. Fiets bij me voor als t niet lukt Want werken moet ik wel. 

Wie doet mij wat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei lady jane:

fleurtje, misschien is de term palliatief in Belgie anders dan hier?
Terminaal is als de levensverwachting korter dan 3 maanden is; palliatief is als de patient niet meer beter kan worden, maar kan dus jaren duren nog.

Noah..... compleet verschillende begrippen.

Palliatief heeft betrekking op de aard van de zorg (namelijk niet meer gericht op heling maar op verzachting). 

Terminaal op de levensfase van de zieke patiënt (namelijk, de laatste voor het sterven). 

Een patiënt kan dus niet palliatief zijn. Zorg wel. 

Verder niet zo belangrijk voor zowel fleurtje als bor en spirit denk ik            (:heart:) maar ...... voor mij wel. Palliatieve zorg bij een niet terminale patiënt bestaat namelijk ook nog. En daar heb ik veel mee te maken. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...