Ema Geplaatst 4 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2018 Ik ben zo ziek van benzo ik voel dat alles stort ik ben niet meer mij zelef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GUUS Geplaatst 4 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2018 11 uur geleden zei Jeshen: Hi! Hmmm minder slaap als je druk bent, veel indrukken hebt en stress. Ik probeer terug te denken aan nachten dat het iets beter ging, maar zie nog geen patroon. Soms ging het beter na juist een drukke dag en soms juist na een rustigere dag. Maar ja, wat is rustig met baby en peuter. Wel fijn dat jij voor jezelf wel een patroon ziet. Dat scheelt. De bacopa heb ik bijna een week gebruikt, in die tijd kreeg ik zo'n hoofdpijn. Het enige andere was die bacopa. Ik ben daar dus mee gestopt en toen ging het na een dag over. Misschien was het toeval... Ik neem wel magnesium en vitamine d en omega 3. Slik me suf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 4 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2018 13 uur geleden zei benzodizzy: Ik ga het proberen, maar ik kan ontslag niet permitteren. Vandaar ook die aarzeling. Ik denk dat je een microtaper moet doen in dit geval. Is de minst moeilijke voor je lichaam. Als je hulp nodig hebt daarbij hoor ik het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bestwel Geplaatst 25 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2018 @Senna33 Er is geen antwoord of oplossing waarmee vandaag alles in "1 keer" kan worden opgelost. Stabilseren dat is prioriteit nummer 1 ..... Zoeken ... doe dat niet door je dagelijkse dosering steeds maar te veranderen .. kies een dosering die het dichtste bij jou "gemiddelde" licht en hou daar om te beginnen 3 weken aan vast. Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden