Spring naar bijdragen

Zaterdag 20 januari 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Grijns. 

Nou. Laat ik dan wel zeggen wat ik denk: " arggg...tattoo...Zo lelijk. Zo zonde. Zo ongelooflijk ordinair, nooit van mijn leven...brr"

Totaal oninteressant. Hooguit interessant voor wie geinteresserd is in mij. Immers, dat zegt slechts wat over mij. Niet over diegene die het wil. 

Succes met je tattoo, @Francoise!

Aan t werk. Lekker geslapen even en nu aan t werk. Zin aan. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jannigje:

Aauuww en ooooh, of andersom @Francoise! Groot, klein, bodysuit, sleave, wat is het geworden? Ben je tevreden, straks natuurlijk pas, je zult nu nog onderweg zijn. 

Eén roze lotus bloem met groene vertakkingen links en rechts en daarlangs de tekst : Look past limitation / See the gift . Hij komt aan de zijkant boven mijn heup. Met de vertakking naar mijn buik en mijn rug . De tattoo is dus ook onzichtbaar voor anderen . Zo heb ik ook piercings op onzichtbare plaatsen . Ik vind dat namelijk ook ordinair . Ik zet het voor mezelf en laat het wel zien wanneer ik daar behoefte aan heb . 

Moet nu ontwerp gemaakt worden en pas begin april zetten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spannend @Francoise! Wat is t geworden?

Ik heb er zelf twee kleintjes. Een van toen ik pas 16 was en een ander van een jaartje of iets langer geleden. Een hartje aan de binnenkant van mijn pols dat mijn dochter tekende in witte inkt. Ik tekende dan weer een hartje voor dochter die zij in zwarte inkt liet zetten. 

Nu wil ik nog de naam van mijn broer en papa in hun eigen handschrift in rode inkt.

You go girl! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb tattoo al 10 jaar uitgesteld . Het kwam er maar niet van . Nu voel ik echt dit is het juiste moment . Maar wat een commentaar krijg je dan zeg.  Iedereen heeft er wel een mening over.  Denk dat ik mijn enthousiasme maar een beetje intoom haha . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach ieder t zijn he.

Ik volgde een artistieke opleiding dus kende heel wat exentriekere mensen. Mij intrigeert het. Ik heb enorm veel bewondering voor mensen die gewoon doen wat hun hart zegt en zich niet storen aan de mening van jan mondaal. Vooral omdat ik zelf ook iets geremder daarin ben. Beetje jaloers op hen die wel durven voluit te gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey @fleurtje, heb jij wel een eigen draad? En zo ja waar kan ik die vinden . Las op de draad van gisteren dat je 2 cavas had gedronken en toen aan de cola. Niet dat ik daar iets van vind maar d8 dat je volledig alcoholloos door het leven gaat.  Daarom ff benieuwd naar je "levensverhaal "

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei fleurtje:

Ach ieder t zijn he.

Ik volgde een artistieke opleiding dus kende heel wat exentriekere mensen. Mij intrigeert het. Ik heb enorm veel bewondering voor mensen die gewoon doen wat hun hart zegt en zich niet storen aan de mening van jan mondaal. Vooral omdat ik zelf ook iets geremder daarin ben. Beetje jaloers op hen die wel durven voluit te gaan. 

Komt door mijn autisme denk ik @fleurtje. Was mezelf helemaal kwijt geraakt met aanpassen hoe het allemaal moest in de gewone "normale " wereld.  Nu ik mijn diagnose heb en alcohol de baas begin te worden omdat ik gewoon mezelf mag zijn van mezelf . Nu ga ik dus ook gewoon doen wat ik zelf wil en niet wat anderen vinden wat ik moet doen . Voelt heel bevrijdend 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Francoise:

Komt door mijn autisme denk ik @fleurtje. Was mezelf helemaal kwijt geraakt met aanpassen hoe het allemaal moest in de gewone "normale " wereld.  Nu ik mijn diagnose heb en alcohol de baas begin te worden omdat ik gewoon mezelf mag zijn van mezelf . Nu ga ik dus ook gewoon doen wat ik zelf wil en niet wat anderen vinden wat ik moet doen . Voelt heel bevrijdend 

Groot gelijk!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Francoise:

Ik heb tattoo al 10 jaar uitgesteld . Het kwam er maar niet van . Nu voel ik echt dit is het juiste moment . Maar wat een commentaar krijg je dan zeg.  Iedereen heeft er wel een mening over.  Denk dat ik mijn enthousiasme maar een beetje intoom haha . 

Hihi... dáárom zal ik er ook niets van zeggen. Gewoon doen wat je goeddunkt. En vooral lekker enthousiast blijven hoor.
Je laat die tatoeage toch niet wel of niet zetten naar gelang er wel of niet genoeg instemming is? Het is jouw lijf, jouw keuze, jouw tatoeage, jouw Jij..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Kohtje:

Hihi... dáárom zal ik er ook niets van zeggen. Gewoon doen wat je goeddunkt. En vooral lekker enthousiast blijven hoor.
Je laat die tatoeage toch niet wel of niet zetten naar gelang er wel of niet genoeg instemming is? Het is jouw lijf, jouw keuze, jouw tatoeage, jouw Jij..

Dank je @Kohtje❤ mooi gezegd, klopt 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, ik heb geen eigen draadje :D.

Ik gooide/gooi alles gewoon hier neer. Al van t eerste moment dat ik hier aanlogde was t al duidelijk dat ik geen geheelonthouder wou zijn. Ik ben daar ook altijd heel open over geweest. Na eerst wat aanmodderen, heel planmatig proberen te drinken, ben ik geruime tijd gestopt. Dat bevelen ze ook aan. Dan t toch langzaam terug geintroduceerd. Niet echt gepland. De periode erna was t soms nog een evenwichtsoefening. Wat kan voor jezelf etc. T gaat/ging bij mij voor een groot deel om de controle. Ik ben een controlefreak. Zelfkennis en weten of t haalbaar is, is een vereiste uiteraard.

Sommige mensen gaan er van uit dat drank me daarom nog in zijn macht heeft omwille van deze keuze. Dat geeft me voor sommige mensen weinig recht van spreken, laat staan een mening daaromtrent hebben.

Vandaar de conflicten.

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@fleurtjeNee ik niet

Drank heeft je in je macht als je “mag” drinken van vrijdag 18:00 tot zondag middernacht. Dat is een typisch verslaafdenprogramma. Dat wil zeggen drank is prio nummer 1 en alles draait erom.  Het weekend draait erom en de werkweek draait om het weekend want in het weekend is de drank, jippiieee!!

Een niet-verslaafde heeft geen programma, die drinkt gewoon af en toe zoals t uitkomt en houdt daarvan geen dagboek bij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Francoise:

Ik heb tattoo al 10 jaar uitgesteld . Het kwam er maar niet van . Nu voel ik echt dit is het juiste moment . Maar wat een commentaar krijg je dan zeg.  Iedereen heeft er wel een mening over.  Denk dat ik mijn enthousiasme maar een beetje intoom haha . 

Mooi. 

En je enthousiasme intomen? Voor een ander? Ik zou niet weten waarom. Mooi juist. Jezelf zijn als iedereen je toejuicht is eenvoudig. Jezelf zijn hoewel anderen t niets vinden is sterk. 

Tenzij t enkel is om tegen de draad in te gaan. Als enig doel. Dat lees ik bij jou niet. 

Mooi dus. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurtje, fijn (voor mij) dat je je 'verhaal' hier nu even neerplempt.. jouw manier van met drank omgaan.
Dat was me tot nu toe nog niet erg duidelijk. Of niet meer erg duidelijk. Want ongetwijfeld zul je je 'proces' hier wel eerder
hebben vermeld, maar ik wist het niet (meer).
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...