Spring naar bijdragen

Woe 17 januari


fleurtje

Aanbevolen berichten

Na een jaar van onzekerheid, allerlei onderzoeken, twee behandelingen die niet hebben geholpen, is de beslissing genomen: ik word geopereerd. Het mega grote gezwel word uit mijn lijf gehaald.

Over 4-6 weken.

Ik ben bang, maar in “de verte” is er ook een sprank van hoop. Ik heb ook weinig keus, maar toch. Ik heb wel gekozen voor de operatie. Of het een goede keuze zal zijn??? Dat is het moeilijke van zo’n keuze, dat weet je pas als je niet meer terug kunt.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Jannigje:

Na een jaar van onzekerheid, allerlei onderzoeken, twee behandelingen die niet hebben geholpen, is de beslissing genomen: ik word geopereerd. Het mega grote gezwel word uit mijn lijf gehaald.

Over 4-6 weken.

Ik ben bang, maar in “de verte” is er ook een sprank van hoop. Ik heb ook weinig keus, maar toch. Ik heb wel gekozen voor de operatie. Of het een goede keuze zal zijn??? Dat is het moeilijke van zo’n keuze, dat weet je pas als je niet meer terug kunt.

 

Je kan het ook anders zien: de keus is altijd goed, mits weloverwogen genomen. 

De uitkomst blijft echter deels onzeker. 

Sluit beetje (!) aan op wat ik hiervoor postte denk ik. 

Je hebt niet zoveel invloed, maar daar waar je die hebt weet je nog steeds lang niet altijd wat de uitkomst is. Immers.....Anders was het a priori al helemaal geen keus. Gewoon het enige pad. 

Succes jan. Spannend. Lastig. Niet makkelijk. Maar....dapper!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei Bor:

Ik snap het ook niet.

Waarom laat een energiebedrijf je een week lang zonder stromend warm water?!

Ik kocht de nieuwe aan bij een groothandel en laat deze installeren door een erkend bedrijf. Is goedkoper dan dit aan te kopen en te laten installeren door mijn energieleverancier. 

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@jopie jou post is te vaag en cryptisch voor mij . Zal wel als reden hebben dat je niet wil zeggen wat er aan de hand is . Om het te begrijpen ga ik dan gissen maar raak daar gefrustreerd en in de war van . Tja moeilijk dat autisme.  Behoefte aan duidelijkheid om overzicht te houden en alles kloppend te maken in mijn hoofd en dan allemaal mensen om je heen die vaag praten zodat je maar moet gissen wat er bedoeld word . Een vreemde wereld . En dan zeggen ze dat ik raar ben haha . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja zo ongeveer wel , zat nog heel trots te vertellen van de week ergens en ineens ??....... PAFFF !!!!!!.... is ie er weer.

zoetigheid eten helpt wel moet ik zeggen of een bullet-free koffie : dat is koffie met melk & suiker en een klontje roomboter er in en raak je ook een soort van vol en verzadigt ........(is geen grap)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja MarQ

Die cravings zijn inderdaad onvoorspelbaar
Ik heb er soms in weken, of maanden geen last van, en dan kan het soms toch ineens PAFF zijn, wat jij zegt

Zoete dingen verergeren bij mij de trek op den duur
Als ik aan de cornetto's ga, weet ik bijna zeker, dat de wijn na 1 of twee dagen ook op tafel komt, dus dat doe ik niet meer
Bullet free koffie kende ik niet, wel bullet -proof koffie, dat is met boter of kokosolie geloof ik en zonder suiker en melk bij mijn weten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...