Gast Geplaatst 17 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2018 1 minuut geleden zei Bor: Ja. Als mijn huis in de fik staat wacht ik intussen op de bank op de brandweer. Met plu tegen het sproeiwater mag ik hopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2018 Na een jaar van onzekerheid, allerlei onderzoeken, twee behandelingen die niet hebben geholpen, is de beslissing genomen: ik word geopereerd. Het mega grote gezwel word uit mijn lijf gehaald. Over 4-6 weken. Ik ben bang, maar in “de verte” is er ook een sprank van hoop. Ik heb ook weinig keus, maar toch. Ik heb wel gekozen voor de operatie. Of het een goede keuze zal zijn??? Dat is het moeilijke van zo’n keuze, dat weet je pas als je niet meer terug kunt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2018 2 minuten geleden zei Jannigje: Na een jaar van onzekerheid, allerlei onderzoeken, twee behandelingen die niet hebben geholpen, is de beslissing genomen: ik word geopereerd. Het mega grote gezwel word uit mijn lijf gehaald. Over 4-6 weken. Ik ben bang, maar in “de verte” is er ook een sprank van hoop. Ik heb ook weinig keus, maar toch. Ik heb wel gekozen voor de operatie. Of het een goede keuze zal zijn??? Dat is het moeilijke van zo’n keuze, dat weet je pas als je niet meer terug kunt. Je kan het ook anders zien: de keus is altijd goed, mits weloverwogen genomen. De uitkomst blijft echter deels onzeker. Sluit beetje (!) aan op wat ik hiervoor postte denk ik. Je hebt niet zoveel invloed, maar daar waar je die hebt weet je nog steeds lang niet altijd wat de uitkomst is. Immers.....Anders was het a priori al helemaal geen keus. Gewoon het enige pad. Succes jan. Spannend. Lastig. Niet makkelijk. Maar....dapper! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2018 Dapper Jannigje..spannend ook. Alvast succes, ook met het je voorbereiden naar dit moment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2018 (bewerkt) 47 minuten geleden zei Bor: Ik snap het ook niet. Waarom laat een energiebedrijf je een week lang zonder stromend warm water?! Ik kocht de nieuwe aan bij een groothandel en laat deze installeren door een erkend bedrijf. Is goedkoper dan dit aan te kopen en te laten installeren door mijn energieleverancier. 17 januari 2018 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2018 Bij mijn mama haalden ze een aantal jaar geleden een groot gezwel uit de maag. T was een lastige revalidatie maar ze is ok nu. Komt vast helemaal goed jannigje!!! Maar spannend en angstig is t wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2018 Dank jullie wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2018 Dank je wel Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2018 Ik wens je veel sterkte, maar vooral ook veel succes Jannigje, het is allemaal niet niks wat je overkomt. Ik leef erg met je mee, al laat ik dat niet altijd blijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2018 @jopie jou post is te vaag en cryptisch voor mij . Zal wel als reden hebben dat je niet wil zeggen wat er aan de hand is . Om het te begrijpen ga ik dan gissen maar raak daar gefrustreerd en in de war van . Tja moeilijk dat autisme. Behoefte aan duidelijkheid om overzicht te houden en alles kloppend te maken in mijn hoofd en dan allemaal mensen om je heen die vaag praten zodat je maar moet gissen wat er bedoeld word . Een vreemde wereld . En dan zeggen ze dat ik raar ben haha . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2018 @Francoise, wat ik je nog wou vragen..hoe valt t kickboxen voor je mee? Ik wou dit vroeger altijd doen maar t is er nooit van gekomen en nu vrees ik dat t te belastend gaat zijn voor heup en knie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 17 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2018 sjips......... TIS ER WEER........craving en weet duurt 20 minuten maar had tijden geen last Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2018 Dat snap ik goed @Francoise. Ik schrijf dan ook vnl voor mezelf. En.....je hebt mijn beweegredenen voor de vaagheid helemaal goed ingeschat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2018 Craving weer over MarQ ? (20 min. zijn voorbij) Rot he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 17 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2018 ja zo ongeveer wel , zat nog heel trots te vertellen van de week ergens en ineens ??....... PAFFF !!!!!!.... is ie er weer. zoetigheid eten helpt wel moet ik zeggen of een bullet-free koffie : dat is koffie met melk & suiker en een klontje roomboter er in en raak je ook een soort van vol en verzadigt ........(is geen grap) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2018 Ja MarQ Die cravings zijn inderdaad onvoorspelbaar Ik heb er soms in weken, of maanden geen last van, en dan kan het soms toch ineens PAFF zijn, wat jij zegt Zoete dingen verergeren bij mij de trek op den duur Als ik aan de cornetto's ga, weet ik bijna zeker, dat de wijn na 1 of twee dagen ook op tafel komt, dus dat doe ik niet meer Bullet free koffie kende ik niet, wel bullet -proof koffie, dat is met boter of kokosolie geloof ik en zonder suiker en melk bij mijn weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2018 Volle maag, helpt inderdaad Vandaar mijn flinke bord met boerenkoolstamp, spekjes en een gehaktbal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 17 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2018 16 minuten geleden zei rapilos: Bullet free koffie kende ik niet, wel bullet -proof koffie, dat is met boter of kokosolie geloof ik en zonder suiker en melk bij mijn weten bedoelde ook bullet-proof en idd die kokos olie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2018 pff, wat een dag, gaat niet meer lukken vandaag, ik zit er helemaal door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2018 Wat gaat niet meer lukken vandaag Suiker ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2018 Niks gaat me lukken, weet het even niet meer en weet ook even niet meer waar ik terecht kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2018 Tja, suikertje, voor mij een beetje vaag antwoord Beetje van je afschrijven hier misschien ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2018 ja weet ik, doe al een poging, dank dat je reageert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2018 Als ik je kon helpen deed ik het Suiker, Sterkte ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2018 Weet ik, dank je rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden