Spring naar bijdragen

zelfstandig afkicken


Siggi

Aanbevolen berichten

Weet iemand, hoeveel Diazepam voorgeschreven wordt tijdens het afkicken ( wijn)?

En wanneer kan ik weer opstarten met Refusal en Campral?

Na twee keer succesvol van de alcohol af te zijn geweest, ben ik helaas, 8 weken geleden, weer begonnen per dag 1 liter wijn te drinken.

Ik ben van plan om op het komende weekend zelfstandig te beginnen met afkicken.

Maar helaas weet ik niet meer hoeveel Diazepam ik toen de tijd had moeten innemen.

Voor mijn terugval slikte ik per dag 1 Refusal en 4 Campral.

Zo wil ik graag verder gaan, zodra mijn bloed weer schoon is van alcohol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Siggi,

 

Goed dat je hier om advies komt vragen. Vanuit de verslavingszorg bieden we een ambulante alcoholdetox aan. Dat betekent thuis stoppen met intensieve begeleiding van een verslavingsarts, verpleegkundige en zo nodig andere behandelaren. In een ambulante detox wordt goed uitgevraagd en geobserveerd welke onthoudingsverschijnselen je hebt en hoe deze het bete behandeld kunnen worden. De arts bepaalt dan in overleg met jou welke medicatie en welke dosering het beste past. Gedurende de detoxperiode van drie a vier weken wordt dit zo nodig bijgesteld. Het behelst dus meer als alleen stoppen en zelfstandig diazepam slikken. Aangezien er altijd onvoorziene complicaties kunnen optreden bij een detox raden we niet aan om te experimenteren met medicijnen zonder raadpleging van een deskundig arts.

Met vriendelijke groet,

De moderator

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
Op 16-1-2018 om 00:54 zei Siggi:

Weet iemand, hoeveel Diazepam voorgeschreven wordt tijdens het afkicken ( wijn)?

En wanneer kan ik weer opstarten met Refusal en Campral?

Na twee keer succesvol van de alcohol af te zijn geweest, ben ik helaas, 8 weken geleden, weer begonnen per dag 1 liter wijn te drinken.

Ik ben van plan om op het komende weekend zelfstandig te beginnen met afkicken.

Maar helaas weet ik niet meer hoeveel Diazepam ik toen de tijd had moeten innemen.

Voor mijn terugval slikte ik per dag 1 Refusal en 4 Campral.

Zo wil ik graag verder gaan, zodra mijn bloed weer schoon is van alcohol.

Ben je ondertussen gestopt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...