Gast Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 @Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 ik begreep de bedoeling wel, maar erger me soms aan de AA spreuken die veralgemeniseren dingen die voor ons elk als individu zo heel verschillend zijn vaak. En als het dan taalkundig ook nog niet klopt, tja dan erger ik me dus net iets meer, mijn ergernis, weet ik ook hoor, maar soms gewoon even spuien dus, dan loslaten☺☺☺ Zonnig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 september 2018 Rapport Share Geplaatst 1 september 2018 Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 september 2018 Rapport Share Geplaatst 8 september 2018 Dank voor het vragen@Cleo66 Het gaat met vallen en opstaan. Op sommige dagen heb ik er vertrouwen in dat het goed komt en voor ik het weet zak ik weer in n zwart gat.Ik heb wel veel contact met mijn huisarts ivm depressie. Ik hoop dat het met jou goed gaat.Ben niet zo actief op dit forum voor nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 september 2018 Rapport Share Geplaatst 8 september 2018 Goed om te horen! Hoe bevalt het bij de AA? Ja dat is belangrijk en daar ligt mijn focus nu ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 september 2018 Rapport Share Geplaatst 8 september 2018 I know...focus lag ergens anders.Ik hoop dat het goed met je gaat!"Keep going strong" AD ga ik vanaf volgende week aan beginnen. Jij ook lieverd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 september 2018 Rapport Share Geplaatst 8 september 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 september 2018 Rapport Share Geplaatst 9 september 2018 @Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden