bumperjim Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Kom op Sappho Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 25 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2018 Hé @Sappho, vandaag dag 1! Met alle hulp, die je om je heen verzamelt gaat dat lukken. Die negatieve spiraal kan zich zomaar weer keren als je een na een paar dagen weer ervaart waar je toe in staat bent. Je hebt de drank eerder laten staan, dus je kunt het!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Onbekend Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 Hoe gaat het @Sappho? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 @Debber dank voor het vragen!Gewoon met de billen bloot,want ik weet dat dat EGO is...het gaat niet goed.Ik heb wel weer contact opgenomen maar ze sturen me nu door naar n andere behandelaar ivm DD. Ik zit vast in...Ja in wat? Drank depressie/drankjank/zelfmedelijden/angst? Ik weet niet wat ik nu moet doen. Of eigenlijk wel...stoppen maar dat lukt me niet op dit moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 Als je ervan overtuigd bent dat het niet lukt, dan kunnen we weinig voor je doen. Wanneer gaat het wel lukken? Wacht je ergens op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 I know...ik maak mezelf dagelijks wijs dat ik morgen weer kracht ervaar en dan wél kan stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 Goed dat je contact hebt opgenomen. Ik weet niet wat DD betekent? Ja, dat maak je jezelf inderdaad wijs Ook dat je 'vast' zit...is een gedachte... Hulp, ondersteuning...alles kan...maar je moet zelf stoppen. Dan komt er beweging. Kop op Sappho, succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 @kruidenthee67 DD betekent dubbele diagnose. De behandeling van n psychiatrische aandoening (in mijn geval depressie en angst/paniekaanvallen) erger wordt door verslavingsproblematiek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 @Sappho oke, bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klaske Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 Sterkte Sappho! Een panklaar antwoord is er helaas niet. Zelf ook angst/paniek/depressie, en begrijp je gevoel dat alcohol hierbij 'helpt'. Laatst iemand gesproken bij wie het 2 jaar heeft geduurt voordat ze rust in haar hoofd kreeg. Het is die persoon uiteindelijk ook gelukt, dus geef je zoektocht niet op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klaske Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 En ga in plaats van alcohol drinken wandelen, praten, bellen, lezen, hier op het forum komen, naar meetings, sauna, zwembad, punnik-club, maakt niet uit. Als je maar niet drinkt! Kop op, je kunt het!! Alcohol schopt heel je brein in de war. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2018 Hallo allemaal,ik vraag me echt oprecht af waarom sommige hier bijna doodgeknuffeld worden terwijl n ander net zo veel steun nodig heeft en maar n paar reacties krijgt.Het geeft me n dubbel gevoel waardoor ik niet meer zo vaak reageer. Ik weet niet of ik nu oordeel maar het zit me wel dwars. Groet Sappho Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2018 @Francoise nee het gaat nog steeds niet goed...zak steeds verder weg en mijn arts is nu op vakantie.Ik heb veel gebeld en om hulp gevraagd maar dan moet ik me opnieuw aan melden en dan kost tijd. Begrijp me niet verkeerd ik gun @Harald alle steun en hoop niet dat hij dit verkeerd opneemt.Maar ik kreeg het gevoel dat er alleen op mensen met wie je n virtuele"band" hebt gereageerd wordt en dat is natuurlijk de bedoeling van zo'n forum. En bij mij kwam het gevoel heel sterk terug dat IK niet belangrijk ben en er niet toe doe...dat is iets waar ik mijn hele leven al mee kamp en nogmaals MIJN gevoel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2018 *Ik bedoel niet de bedoeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2018 @harald inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan.Dank voor je bericht. Ik probeer het bij mezelf te houden voor nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2018 @Francoiseik heb de afgelopen weken geprobeerd om zelf te stoppen maar het is me niet gelukt.Ik zit nu in n situatie waar ik het echt alleen moet doen ....hele familie op vakantie en vrienden niet echt binnenlaat. Ik ben n vrouw alleenstaand en geen kinderen helaas...wel n kindje verloren waar ik het nog steeds moeilijk mee heb .Ik heb wel n bonuskind ...n prachtige meid met syndroom van down waar ik zielsveel van hou. Als ik in n terugval zit sluit ik me af voor alles en iedereen en dat maakt het moeilijk om er weer uit te komen Dank voor je hug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beter Geplaatst 28 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2018 Hee Sappho, wat een moeilijke situatie! Wat goed dat je toch weer de eerste stap ‘omhoog’ hebt gezet. Logisch dat het nog even niet lukt om helemaal te stoppen, maar misschien lukt het al wel om wat minder te drinken. Eerder had je een afbouwschema. Heb je daar nu ook wat aan? Heel veel sterkte gewenst en hopelijk krijg je de hulp om je heen snel georganiseerd, zodat je weer echt kunt afkicken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 28 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2018 @Beter dank voor je bericht Maandag is voor mij D Day Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2018 @Francoise Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2018 Knuffel voor je. Hoe oud ben je als ik mag vragen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2018 @Lika dat mag je vragen...ik ben 38 jaar oud. knuffel terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2018 En maandag is d- day? Hou je taai vrouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2018 4 uur geleden zei harald: Hey Sappho, laat es wat van je horen ajb? Hey Harald,lief dat je naar me vraagt helemaal gezien jouw eigen situatie Bij mij gaat het ook niet goed...maandag gestopt maar zakte weg in n depressie en angst/paniek.Ik heb gisteren ook weer gedronken en baal zo van mezelf, het is n vicieuze cirkel...stoppen overspoeld worden door emoties en dan toch weer naar de fles grijpen.Ik herken veel in jouw verhaal ik wens je heel veel kracht en rust toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2018 @Francoise niet zo goed zoals ik hier boven heb beschreven...lief dat je naar me vraagt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden