Ryan92 Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Door het jarenlange gebruik (6 jaar), ben nu 26. Heb ik donkere kringen onder me ogen. Gaan deze nog weg ? Is er iemand die spreekt uit ervaring? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Geen specifieke ervaring met opvallende wallen onder de ogen, maar mijn algehele conditie is een stuk beter geworden en ja, dat zie je ook aan de buitenkant. Bij mij was het meer pafferigheid in mijn gezicht wat ik nu kwijt ben. Overigens ben ik een stuk ouder dan jij dus dan ligt het lichamelijk ook wat anders.. Ga er maar van uit dat je lichaam op den duur weer goed herstelt, dus ook die donkere kringen onder de ogen verdwijnen wel weer, maar geef het even de tijd. Voldoende slaap, veel beweging, goede voeding en niet alleen binnen zitten helpt ook. Hoe lang geleden ben je gestopt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ryan92 Geplaatst 12 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Vanaf 1 januari gestopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Oh, dan zou ik het nog maar even de tijd geven maar dat trekt wel weg hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ryan92 Geplaatst 12 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Ik hoop het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Is de oorzaak van de donkere kringen wel alcoholgerelateerd ? Of is het erfelijk? Of door yzertekort of zo ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ryan92 Geplaatst 12 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Ik denk dat het door blowen, roken en drinken komt omdat, het niet in de familie zit. Heb ook laatst me bloed laten testen en had geen ijzer tekort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Heeft niet altijd met ijzer tekort te maken. Kan ook pigment gerelateerd zijn of doorschijnen van bloedvaatjes. In dat geval is er niet veel aan te doen. Als het wel met de alcohol te maken heeft dan zal de tijd dat leren Nu nog te vroeg om daar iets over te zeggen. Maar goed dat je gestopt bent, kan alleen maar beter worden toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 2 uur geleden zei Ryan92: Ik denk dat het door blowen, roken en drinken komt omdat, het niet in de familie zit. Heb ook laatst me bloed laten testen en had geen ijzer tekort. Goed dat je het onderzocht hebt. Dan komt het vast wel goed. 1 januari is ook nog kort hè. Zet door en hou vol , je bent nog jong . Het leven is zoveel beter zonder al die rotzooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
R8y Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Van blowen is bekend dat je er wallen van onder je ogen kunt krijgen. Als je daar intussen mee gestopt bent zullen de wallen ter zijner tijd ook verdwijnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ryan92 Geplaatst 12 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Met blowen ben ik nou al ongeveer 6 maanden mee gestopt. Op me neus heb ik ook een gesprongen adertje dus vandaar dat ik dacht dat alcohol de boosdoener is van een ongezond uiterlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden