Spring naar bijdragen

Uiterlijk verval


Ryan92

Aanbevolen berichten

Geen specifieke ervaring met opvallende wallen onder de ogen, maar mijn algehele conditie is een stuk beter geworden en ja, dat zie je ook aan de buitenkant. Bij mij was het meer pafferigheid in mijn gezicht wat ik nu kwijt ben. Overigens ben ik een stuk ouder dan jij dus dan ligt het lichamelijk ook wat anders..

Ga er maar van uit dat je lichaam op den duur weer goed herstelt, dus ook die donkere kringen onder de ogen verdwijnen wel weer, maar geef het even de tijd. Voldoende slaap, veel beweging, goede voeding en niet alleen binnen zitten helpt ook. Hoe lang geleden ben je gestopt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft niet altijd met ijzer tekort te maken. Kan ook pigment gerelateerd zijn of doorschijnen van bloedvaatjes. In dat geval is er niet veel aan te doen. Als het wel met de alcohol te maken heeft dan zal de tijd dat leren;) Nu nog te vroeg om daar iets over te zeggen. Maar goed dat je gestopt bent, kan alleen maar beter worden toch. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Ryan92:

Ik denk dat het door blowen, roken en drinken komt omdat, het niet in de familie zit. Heb ook laatst me bloed laten testen en had geen ijzer tekort.

Goed dat je het onderzocht hebt.  Dan komt het vast wel goed.  1 januari is ook nog kort hè. Zet door en hou vol , je bent nog jong . Het leven is zoveel beter zonder al die rotzooi 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...