Spring naar bijdragen

Huiskamer 11 jan


Senna33

Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei Jeshen:

Lieve @GUUS, wat een narigheid! Na 3.5 maand nog zo bezig, verschrikkelijk. Wanneer merkte jij verbetering in slaap? Sliep jij ook zo slecht?

Hallo ik nieuw hier, maar volg het al wel lang. Na 12 jaar diazepam gebruik gestopt. Ben nu 5 maanden zonder. Alles wat hier staat heb ik ook gehad of heb het nog.

Dat slapen dat is wel een dingetje, ik slaap na 5 maanden clean nog steeds niet tot zeer slecht (ca. 3u per nacht).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haai Mito, ja het was overleven na 5 weken cold  turkey stoppen van oxzazepam kreeg ik voor chronische stress van een burn out van 3,5 jaar geleden, nu krijg ik betere nachten nog wel wisselend maar wel stukje beter, erg veel spierspanningen nu in kuiten, en armen door mnd stress gevoel, dus bikkelen nog even door, maar komt met ons allemaal goed ook voor jou gr Guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei mito:

Hallo ik nieuw hier, maar volg het al wel lang. Na 12 jaar diazepam gebruik gestopt. Ben nu 5 maanden zonder. Alles wat hier staat heb ik ook gehad of heb het nog.

Dat slapen dat is wel een dingetje, ik slaap na 5 maanden clean nog steeds niet tot zeer slecht (ca. 3u per nacht).

Hoe je ben je gestopt  Mito en hoeveel gebruikte je? Supergoed dat je al 5 maanden vrij bent! En vreselijk dat je nog steeds slecht slaapt. Dat is echt de meest voorkomende klacht met de benzo-ontwenning/ herstel periode.

En natuurlijk van harte welkom:heart: om deel te nemen en je verhaal te delen. Ik hoop dat iedereen die alleen maar meeleest, gewoon eens mee gaat doen. Aangezien dit het meest voorgeschreven medicijn is ter wereld en in NL idem zouden we met een grotere groep moeten kunnen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Kannietmeer:

Hoe je ben je gestopt  Mito en hoeveel gebruikte je? Supergoed dat je al 5 maanden vrij bent! En vreselijk dat je nog steeds slecht slaapt. Dat is echt de meest voorkomende klacht met de benzo-ontwenning/ herstel periode.

En natuurlijk van harte welkom:heart: om deel te nemen en je verhaal te delen. Ik hoop dat iedereen die alleen maar meeleest, gewoon eens mee gaat doen. Aangezien dit het meest voorgeschreven medicijn is ter wereld en in NL idem zouden we met een grotere groep moeten kunnen zijn.

Hallo kannietmeer, gestopt na 10 eerdere pogingen. Gebruikte 20mg. en soms stiekem meer omdat ik net als iedere verslaafde een voorraadje aanlegde. Slapen gaat nog steeds heel slecht, maar ik lijdt er vreemd genoeg niet erg onder. 3 uur is wel het maximum. Ik heb wel mijn oude hobby's weer opgepakt: muziek, motorrijden en sleutelen, zeilen, wandelen, tuinieren, klussen enz. helpt wel!!!!   Ik moet tot mijn spijt wel zeggen dat door mijn diazepam gebruik va 12 jaar ik alles ben verloren. behalve mijn vrouw en mijn zoon, daar ben ik zeer dankbaar voor. Rest ga ik opnieuw opbouwen. Het is nooit te laat. En dank je ik heb veel aan je berichten gehad hier tijdens mijn stoppen. Weet je ik wil zo graag tegen iedereen hier zeggen: STOP ERMEE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...