Jeshen Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 45 minuten geleden zei Cyclad58: Dank je wel, @Teuntje Knuffel terug! Even voor iedereen een update, hopelijk ontmoedigt dit niet, maar het is wel zoals het is. Momenteel gaat het heel slecht. Vannacht niet geslapen, heel erg angstig, super onrustig, rotgevoel in buik en ledematen, duizelingen, zwabberbenen, als ik zit zie ik voorwerpen bewegen die normaal niet bewegen en als ik lig draait alles. En nee, ik ben niet dronken. Morgen moet ik sowieso naar de huisarts, al verwacht ik daar niet heel veel van. De Seroquel heeft mij overigens aardig geholpen bij het slapen, maar afgelopen nacht dus helemaal niet. Voor het eerst. Ruim 7 weken terug had ik mijn laatste Lorazepam. De 1e week na stoppen na afbouw ging het niet goed, maar dat was ingecalculeerd. Na een week knapte ik op en ging het 4 weken eigenlijk gewoon best goed. Daarna (vlak voor Kerst) kreeg ik darmklachten. Die lijken nu wel verholpen, afgelopen zondag en gisteren voelde ik mij een stuk beter. En dan nu uit het niets dit. Ik heb vooral te dealen met enorme angsten. De angst omarmen lukt me niet. Acceptatie daarvan is daarom ook voor mij even niet te doen. Weet even niet hoe het nu verder moet. Als dit een wave is is het geen fijne, om eens een groot understatement te gebruiken. Lieve @Cyclad58, Wat naar om te lezen. En ja, ik word er wel een beetje bang van... Maar zo plots als dit kwam, kan het ook weer overgaan! Heb je afleiding? Zet 'm op!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 @Cyclad58 Hebben jouw verschijnselen niks te maken met je seroquel-gebruik? www.apotheek.nl/medicijnen/quetiapine?product=seroquel#belangrijk-om-te-weten-over-quetiapine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 Lieve Jeshen, ik wil je zeker niet bang maken en je hoeft het ook niet te zijn. Ik heb veel langer gebruikt dan jij. Bovendien kan het inderdaad ook met de Seroquel te maken hebben, dat bedacht ik me vandaag ook. Ik slik weliswaar de helft van de kleinste dosering, maar ik sluit het niet uit. Morgen toch maar eens informeren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 Iemand wel eens 5-HTP geprobeerd? Zou ook een gunstig effect op slaap hebben, staat in mijn slaapboek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 33 minuten geleden zei Cyclad58: Lieve Jeshen, ik wil je zeker niet bang maken en je hoeft het ook niet te zijn. Ik heb veel langer gebruikt dan jij. Bovendien kan het inderdaad ook met de Seroquel te maken hebben, dat bedacht ik me vandaag ook. Ik slik weliswaar de helft van de kleinste dosering, maar ik sluit het niet uit. Morgen toch maar eens informeren! Maar het gaat allemaal over! Houd vertrouwen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 54 minuten geleden zei Jeshen: Iemand wel eens 5-HTP geprobeerd? Zou ook een gunstig effect op slaap hebben, staat in mijn slaapboek. nooit geprobeerd. Zou ik zeker alleen gaan proberen in overleg met arts. Je zit dan namelijk aan de voorfase van je hormonen voor seratonine te werken. Wel is deze effectiever qua functie dan de L-tryptofaan die vandaag ook even voorbij kwam van @Bestwel) het zou kunnen helpen om je minder angstig of depri te voelen, dus zeker het onderzoeken waard. Ik zal ook eens kijken wat de benzobuddies hier al over geschreven of opgezocht hebben. En Jeshen.... goed bezig meisje! Echt waar. het komt goed! ik hoop dat je weer beter slaapt vannacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 hier nog een benzobuddies link met een conversatie over5-HTP gebruikt. Colin is de Founder van Benzobuddies en weet behoorlijk veel van de zaken af. ( een van de responders in dit topic) Hij raad het eigenlijk af. Kleine zijstraat: Het "grappige" is dat er iemand in deze conversatie vraagt naar een toen nieuw slaapmedicijn dat geen ontwenningsverschijnselen zou hebben en geen limiet in gebruik zou hebben. De FDA van Amerika gaf daar toen net goedkeuring voor. Het gaat om het middel Lunesta. En jippieyaiyee... als je googled op Lunesta en ontwenning/ withdrawal...dan weet je dat het weer een mooie truck van de medische industrie was, dat artsen de rommel gewoon voorschrijven en dat mensen in de hel terecht komen van dit monster. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 6 uur geleden zei Kannietmeer: hier nog een benzobuddies link met een conversatie over5-HTP gebruikt. Colin is de Founder van Benzobuddies en weet behoorlijk veel van de zaken af. ( een van de responders in dit topic) Hij raad het eigenlijk af. En zo durf ik dus eigenlijk niks meer te nemen! Ga morgen dr vogel ruilen voor de bacopa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 10 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2018 9 uur geleden zei Jeshen: En zo durf ik dus eigenlijk niks meer te nemen! Ga morgen dr vogel ruilen voor de bacopa. Dat klopt, ik ook niet hoor. De dingen die ik nu neem is na goed zoeken en overleg met een natuurarts tot stand gekomen. Vandaar mijn adviezen naar je. De schade die we hebben opgelopen door de benzo's is best ingewikkeld, en we weten echt nog niet alles ervan. Daardoor moeten we echt voorzichtig zijn met alles wat we slikken. Daarbij komt dat het ook nog eens super persoonsgebonden is hoe je reageert op een 'hulpmiddel'. De middelen die ik gebruik 'lijken' iig redelijk safe voor iedereen en ik heb er dus geen bewuste reactie op. Visolie bijvoorbeeld, is echt voeding voor je brein. Maar nog nooit heeft iemand bijwerkingen van visolie gehad, maar wijzen testen uit dat het wel degelijk veel invloed heeft op je cognitieve functies en hormoonhuishouding. Top dus en veilig. Je slikt het als je het kan betalen maar als je het wil stoppen als het te duur is, dan is dat geen punt. Geen afbouw nodig, je zal het niet direct merken in je systeem ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden