Spring naar bijdragen

Onze huiskamer zaterdag 6 jan


Senna33

Aanbevolen berichten

Gosh, ik kan het iedereen zo goed uitleggen, maar nu ben ik zelf in "paniek". 

Het gaat met de dag minder zo lijkt het en ik ben oprecht bang dat er toch iets anders aan de hand is. 

De darmklachten van rond de Kerst zijn dan wel wat verbeterd, ik val de laatste week zienderogen af zonder daar iets voor te doen. De weegschaal liegt niet en zegt dat ik de laatste week (terwijl ik echt normaal eet) bijna 2 kilo ben afgevallen. Ik weet dat ongewild gewichtsverlies iets is om in de gaten te houden. Ik voel me ook al weken weer wat minder en haal nu van alles in mijn hoofd. Nu moet ik woensdag naar de huisarts, dit maar eens aankaarten. Bij mijn vorige bezoek kon de huisarts niets alarmerends vinden in de buik en hielpen de zakjes macrogol. 
Begint de hypochonder in mij op te spelen of maak ik mij terecht zorgen.? Ik weet het even niet meer.

Vandaag wel afleiding, met een aantal vrienden uit eten vanavond. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cyclad, zo werkt het ook, weet je ik heb in mijn werk med. moeten geven , ook oxzazepam, zelf nu gekregen en ga zomaar stoppen in 1 X omdat ik zo dom was, 5 weken gebruik, oh dacht ik kan wel,  en omdat ze mij zieker maakte,  ik was voor mijn clienten beter dan voor mijzelf, dacht kan ik wel hoe dom!  Maar wat lijken jou klachten op de mijne, ik zou zeker een hypochonder geworden zijn, zakte het ene af, voelde ik weer iets anders, het ongeloof dat je zo lang je eigen belabberd voelt geloof je ook haast niet, de twijfel ligt steeds op de loer, mijn twijfel was nu buik/ darm, ruikt mijn ontlasting niet anders?  Ziet het er niet  steeds anders uit?, misselijk, maar de stress slaat als eerste op darmen en spieren, en met stress je kunt aankomen,  maar ook afvallen, het vreet gewoon aan je zonder dat je het merkt, weet je wat mij echt helpt? Eerlijk ik geloofde er niet in is van dr.Vogel  rustgevend extra sterk passiflora , na een poosje voel ik de stress verminderen, echt het komt goed met ons, lieve gr Guusje

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Cyclad,

Het vertrouwen in je lichaam is weer (even) weg. Ik denk dat je onbewust merkt dat het lichaam het nu weer helemaal zelf moet doen en dat dat je bang en onzeker maakt. Maar ieder lichaam is er op gericht om te herstellen ook dat van jou. De moeilijkheid is om daar in te geloven. Alleen als er genoeg onderzoek gedaan is door de h. arts, ga je er (even) in geloven, terwijl jou lichaam jouw beste arts is. Je schrijft even dat de darmklachten wel wat verbeterd zijn en verder niets. Probeer daar eens blij mee te zijn, anders duurt het erg lang voordat het woensdag is.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het herstel gaat op en neer .. hoop en wanhoop ... Ik herken het zo sterk .... ik heb nu 3 nachten goed geslapen en oo redelijk geode dagen gehad en dan nu ... op dit moment .... pffff .... het overvalt me ... flinke wanhoop ... waarom??? Geen reden ... ja ... ik voel mijn uik weer opgeblazen maar de afgelopen 3 dagen ging het prima ...

Zo moeiijk .... zo teleurstellend ....

Zet hem op Cyclad .... wij ervaren hetzelfde op onze momenten ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe herkenbaar kunnen de dingen zijn he Bestwel?  Dit is eigenlijk vind ik het meest frusterende   even gaat  het goed en dan bam!  Dat is slopend! Echt ik begrijp  het zo goed  ik kon er moeilijk mee dealen, maar de tussenpozen van de goeie en slechte dagen  krijgen nu na 3 mnd,  de goeie dagen steeds meer de overhand! Maar met elkaar knokken we verder en de teleurstellingen blijven steeds even de kop opsteken. Maar die gaan we gewoon overwinnen! Zet hem op! Je bent niet alleen! Gr Guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...