Spring naar bijdragen

ONZE HUISKAMER 5-1-2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Lieverds ik ga maandag voor een soort intakegesprek om te kijken of en wat er moet gebeuren. Maar die dag kan ik daar nog niets doen.

 

Vanavond ga ik, vlak bij mij, mensen met een geestelijke beperking, leren om een beetje creatief bezig te zijn. Ik ben al geaccepteerd das wel fijn.

Nu nog maar hopen dat ik ze iets kan leren, dus moet ik goed opletten dat ik duidelijk uit ga leggen. Wel gezegd dat ze rustig kunnen  vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh, dus Maandag weet je of ze iets voor je kunnen betekenen? Spannend!                        Wat leuk om met mensen met een beperking  te helpen met creatief  bezig tezijn, ik ken je alleen van het forum  maar ik denk echt dat dit iets is voor jou!  Zelf ben ik jaren begeleidster geweest met mensen met een lichte beperking ,  daarna begeleidster van jongeren met gedragsproblemen, en stagebegeleidster, zo mooi om jonge mensen  het vak te leren,   geniet ervan je krijgt er zoveel voor terug  ze zijn  (echt)  zo (puur) heel veel succes! Lieve gr Guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei bolletje:

Lieverds ik ga maandag voor een soort intakegesprek om te kijken of en wat er moet gebeuren. Maar die dag kan ik daar nog niets doen.

 

Vanavond ga ik, vlak bij mij, mensen met een geestelijke beperking, leren om een beetje creatief bezig te zijn. Ik ben al geaccepteerd das wel fijn.

Nu nog maar hopen dat ik ze iets kan leren, dus moet ik goed opletten dat ik duidelijk uit ga leggen. Wel gezegd dat ze rustig kunnen  vragen.

Wat fijn voor je! Ik hoop voor je dat je daar heel veel energie uit haalt! :rose:

bewerkt door Cyclad58
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff, wat een dag. Gisteravond bij onze nieuwe buurtjes op bezoek geweest, heel gezellig. 
Vannacht voor mijn gevoel redelijk goed geslapen, maar echtgenote zei dat ik heel onrustig was in mijn slaap.

Vanmorgen begon goed op het werk, maar naarmate de dag vorderde werd het minder en minder. Afwisselend zweten en het koud hebben, buik-maagklachten en slappe benen. Het zijn die verduvelde waves, maar ik kan er toch niet echt goed aan wennen. Word er nog steeds onrustig van. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...