bolletje Geplaatst 5 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2018 Moghu mensen. Alweer de 5e zeg. Wat gaat het toch snel. Iedereen goed geslapen? Maandag ga ik naar het slaapcentrum Kempenheaghen , hopelijk komen we te weten waarom ik m'n leven lang zo slecht slaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bestwel Geplaatst 5 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2018 Succes Bolletje ... er hangt wel wat van af voor je volgende week. Hoe lang duurt het onderzoek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GUUS Geplaatst 5 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2018 Hallo Bolletje, lang gewacht! Hoop zo dat er wat uit komt waar je verder mee kunt! Moet je lang blijven denk je? Heel veel succes en zal voor je uitslag duimen hoor! Je kan het! Lieve sterkte groetjes Guusje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2018 Lieverds ik ga maandag voor een soort intakegesprek om te kijken of en wat er moet gebeuren. Maar die dag kan ik daar nog niets doen. Vanavond ga ik, vlak bij mij, mensen met een geestelijke beperking, leren om een beetje creatief bezig te zijn. Ik ben al geaccepteerd das wel fijn. Nu nog maar hopen dat ik ze iets kan leren, dus moet ik goed opletten dat ik duidelijk uit ga leggen. Wel gezegd dat ze rustig kunnen vragen. Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GUUS Geplaatst 5 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2018 Oh, dus Maandag weet je of ze iets voor je kunnen betekenen? Spannend! Wat leuk om met mensen met een beperking te helpen met creatief bezig tezijn, ik ken je alleen van het forum maar ik denk echt dat dit iets is voor jou! Zelf ben ik jaren begeleidster geweest met mensen met een lichte beperking , daarna begeleidster van jongeren met gedragsproblemen, en stagebegeleidster, zo mooi om jonge mensen het vak te leren, geniet ervan je krijgt er zoveel voor terug ze zijn (echt) zo (puur) heel veel succes! Lieve gr Guusje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 5 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2018 (bewerkt) 4 uur geleden zei bolletje: Lieverds ik ga maandag voor een soort intakegesprek om te kijken of en wat er moet gebeuren. Maar die dag kan ik daar nog niets doen. Vanavond ga ik, vlak bij mij, mensen met een geestelijke beperking, leren om een beetje creatief bezig te zijn. Ik ben al geaccepteerd das wel fijn. Nu nog maar hopen dat ik ze iets kan leren, dus moet ik goed opletten dat ik duidelijk uit ga leggen. Wel gezegd dat ze rustig kunnen vragen. Wat fijn voor je! Ik hoop voor je dat je daar heel veel energie uit haalt! 5 januari 2018 bewerkt door Cyclad58 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 5 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2018 Pff, wat een dag. Gisteravond bij onze nieuwe buurtjes op bezoek geweest, heel gezellig. Vannacht voor mijn gevoel redelijk goed geslapen, maar echtgenote zei dat ik heel onrustig was in mijn slaap. Vanmorgen begon goed op het werk, maar naarmate de dag vorderde werd het minder en minder. Afwisselend zweten en het koud hebben, buik-maagklachten en slappe benen. Het zijn die verduvelde waves, maar ik kan er toch niet echt goed aan wennen. Word er nog steeds onrustig van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GUUS Geplaatst 5 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2018 Zo herkenbaar Cyclad, slappe benen onrustig, buik, maagklachten , en dat go et boek en en dan ineens hoppa, zo grillig, maar........... er komt een moment! Weet je er zit overal een begin aan, maar ook weer een eind! Gedeelde smart is halve smart! GO,!!! Guusje Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bestwel Geplaatst 5 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2018 Cyclad, Het zijn golven ... op en neer ... daar heb je nu of op dat moment niks aan ... want je moet door ... dat moet wel je houvast zijn ... Roep ons ... je kunt het met ons delen .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2018 Logisch dat je daar onrustig van wordt Cyclad, je wordt er iedere keer door overvallen, en het is iedere keer weer opnieuw angstig. Hoop voor je dat het gauw verleden tijd wordt. De mag heel gauw voor je gaan schijnen kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden