Spring naar bijdragen

ONZE HUISKAMER 4-1-2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Allen,

Werk ze Bolletje.

Ik heb een goede nacht gemaakt. Gisteren de hele dag mezelf rustig gehouden en in de loop van de dag zakte alles wat weg ... Uiteindelijk om 23:00 in slap gevallen toe ik in bed nog wat TV lag te kijjken. Dat is een goed teken .......

13 uur geleden zei Cyclad58:

Heb je een hardloopblessure opgelopen, @Bestwel ?

Had ik tijdens mijn afbouwen, ik kon toen 5 dagen nauwelijks lopen en moest aan de Prednison. Dan voel je je inderdaad extra kwetsbaar. Hopelijk ben je er snel vanaf! 

 

Ik heb me vertild bij  het fitnessen ... heel vervelend. Vandaag is het weer ietsje beter, maar het gaat langzaam, maar goed ... als het maar beter wordt en dat moet ik nog afwachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen kanjers, lees dat het toch allemaal ietsepietsie vooruit gaat met jullie ?Bolletje je werkplezier doet je goed!   Bestwel beter slapen bouw je toch je energie wat beter op he? Nou zelf redelijk geslapen,  maar echt last van mijn kuiten voel echt  golfjes geen pijn ,maar spieren onrustig gevoel, ach hoort erbij! Je krijgt het tenslotte voor niks, dus niet klagen zat niet eens een strik om bij dit kado,  Beetje jammer van de h.arts lieve gr Guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo kun je het ok zien Guus :-)

Ik zeg ook wel eens tegen mezelf als ik me zo ellendig voel: Dit is een ged teken, het is herstel .... pfff .... :-(

De lichamelijk reaktie, spierspanning, etc, doe je wel wandelen, fietsen, etc? Je hoeft niet vele kilometers af te leggen, maar een half uurtje buiten, is toch te doen en het helpt echt ....Op dagen zoals gsierteren dan lig ik de hele tijd op bed of op de bank ... te beroerd en lamlendig om iets te doen. Dan probeer ik elk half uur op te staan, een beetje heen en weer lopen, de strap een keer op en af ... en dan wer liggen ... ik heb het idee dat het prikkelen van mijn lichaam mij extra helpt te wennen aan de alledaagse prikkels ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bestwel,   dat doe ik fietsen, traplopen, maar er zijn ook heel veel weken zeker in het begin dat ik blij was dat ik de dag door kon komen, maar ga elke dag nu even naar buiten,  ik woon 9 hoog kijk uit over de duinen en zie de zee ik woon op loopafstand van de boulevard, daar loop ik dan even naar toe en dan ga ik niet met de lift maar loop naar beneden nu is dat geen kunst hoor maar naar boven loop ik tot de 5e verdieping dat gaat net, dus probeer wel, maar z.a je weet de ene dag is de andere niet, ik heb s,morgens de eerste uren het meeste last, maar kijk ik terug naar de eerste 2 mnd was ik helemaal niets dus dat  moet ik in mijn hoofd houden,maar je wilt zo graag weer de oude zijn he? Maar dit forum brengt ons op weg met elkaar , lieve gr Guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat je zegt Guus ... de ene dag is de andere niet en ... de dagen nu zijn zeker de dagen van 2-3-4 maanden geleden niet .... ik hou voor mezelf een dagboekje bij, daarin schrijf ik heel kort hoed het gaat. Met name op slechte ddagen. Op de geode dagen vergeet ik het vaak om wat te schrijven, heb ik ook geen behoefte aan of tijd voor omdat ik met andere dngen bezig ben ...

Wat jij doet klint toch wel heel goed Guus. En ja ... je wilt zo graag ... het kost gewoon veel tijd. Of het te forceren is ... wet ik niet. Mij lukt het in elk geval niet. Ik "moet" gewoon wel dingen  doen, omdat ik niet alleen leef en werk heb. Dus dan kan ik me ook niet overall aan onttrekken, maar veel was het niet at ik deed. Het wordt wel steeds meer. Wer eens het initiatief om ergens een kop koffie te gaan drinken. Samen een wandeling maken. Familie opzoeken ... ik deed het minimal, maar het wordt beter. En het helpt me ook, het doorbreekt m ijn denken en isolement.

We gaan door ... :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja weet je Bestwel, je voelt je zo naar, ook mijn interesse in alles was weg, alles teveel  elke dag maar hopen dat je wat beter zou zijn dan de dag ervoor,  het gaat langzaam , maar zeker de berg op, z.a vandaag weer wat misselijk, stress laat overal zijn sporen achter,  en id als je eenmaal weggaat iets gaat doen ofzo is het later toch een goed gevoel,  welke symptomen heb jij nu nog het meeste last van?  Ja de goede dagen vergeet je weer gauw als er slechte dagen komen,  zo,n terleurstelling elke X  je denkt het is nu voorbij he? Maar knokkers die we zijn  gaan door!, guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag knokkers,

Ook ik had een goede nacht, geslapen (met wat korte onderbrekingen) van 23:00 uur tot 6:30 uur. 
Vandaag gewerkt, ging ook vrij goed. Nu net thuis. Moet dan wel weer even omschakelen. 

Dat dagboekje waar @Bestwel het over heeft heb ik ook een tijd gebruikt. Eigenlijk na eind november niet meer, omdat het toen echt wekenlang goed ging. Nu is het weer wisselend, dus ik ga het maar weer eens oppakken. Het is vooral nuttig om terug te zien hoe het was en om te beseffen dat, hoewel er nog steeds klachten zijn, nu toch echt wel beter gaat! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

CYCLAD, als ik een wat mindere dag heb dan vergeet ik vaak de de goeie dagen, opschrijven i.d, goed om terug te lezen,  fijn dat werk goed gaat! Dat die je toch maar weer! Gelukkig zelf ook tot 6.30 geslapen vanaf 24.00 uur, zo wisselend alles nog steeds is, maar klimmen omhoog! ,smorgens voel ok mij het minst van de dag  loop van de dag beter er ,savond  echt redelijk goed! Spiergolfjes in kuiten gaat nog lekker door, ach, je moet wat hebben! 3mnd nu gestopt maar de restverschijnselen  zijn nog aanwezig! Ach we weten het eigenlijk wel maar die bevestiging  van  het klopt allemaal  is een belangrijk onderdeel van de verhalen /ervaringen van het forum  gr Guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...