Spring naar bijdragen

ONZE HUISKAMER 3-1-2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Ik heb een onrustige nacht gehad, zullen de naweeen van de afgelopen dagen zijn. Mijn buik voelt wat beter.

Gisteren heb ik Perfect Health Probiotica bestelt, wil het toch eens proberen of dat wat verlichting geeft. Kan ook zijn dat ik de laatste dagen een buik griepje heb, heb gisternacht flink liggen zweten ....

Bizar he GUUS en CYCLAD, de herkenning bij jullie en hoe grillig het verloop is. Ik probeer ook zo te denken dat alles wat ik voel het herstel is .... en elke dag is er weer 1 .... en het gaat op en neer ... etc ... maar poeh ... het is niet fijn ...

bewerkt door Bestwel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoonweg een slechte nacht gehad. Was om 12 uur alweer wakker en kon daarna niet meer in slaap komen. En juist het slapen ging de laatste 6 weken best goed. 
Vanaf een uur of 4 heb ik nog wel iets geslapen, maar alles bijeen toch niet veel meer dan 3 of 4 uur. Voel me nu ook slecht, inderdaad weer last van buik/maag/darmen. 
Zweterig. Spiertrekkingen, heviger dan ik de laatste weken gewoon was. 
Gisteren had ik overigens wel een goede dag. 

Ach, 6 weken na het gestopt zijn schijnt dit er wel weer bij te horen. Ik blijf het ellendig vinden dat het 4 weken goed ging en nu al bijna 2 weken veel minder. 
Sterkte allemaal! 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bestwel en Cyclad, fff die herkenbare klachten zjjn zo duidelijk, zelf gisteren goeie nacht, vannacht weer steeds wakker paar uurtjes  geslapen,  met stress gevoel wakker, dan komen ook de buikklachten, ik 3 mnd  na coldturkey  dus nog veel wisselende dagen, wat ik ook heel erg heb zijn de spieren trekkingen in mijn kuiten en soms in 1 bovenarm,   Cyclad dat is elke X zo,n domper he, gaat het even goed dan denk je yes!   en ineens bam!  Daarom ging en ga ik steeds twijfelen heb ik niet iets anders?  Maar door telezen op forum blijft het herkenbaar, we gaan erweer voor, elke dag is er eentje! Guusje 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het van een ervaringsdeskundige gehoord, alle ongemak gaat voorbij. Nu is het een grilling op en neer patroon, maar hou vast aan de geode dagen/momenten. Dat worden er meer en duren steeds wat langer. Dat vergeten we echter als we ons ellendig voelen ....

Bij mij is het vandaag ook mis ... ik heb veel stress en prikkels gehad de afgelopen week. Een pijnlijke sportblessure die me nogal beperkt in mijn bewegingsvrijheid. Het gevoel klem te zitten .... de storm van vannacht ( ik heb ook heel slecht geslapen) verhoogd ook mijn spanning, ik vind het om de een of andere redden spannend.

Afzien vandaag .... maar  het kan zijn dat het vanavond weer rustig is en ik om 10 uur is slap val .... de spanning kan niet zo hoog blijven, mijn lichaam moet dat zelf oplosssen ... dus ik probeer het over me heen te laten komen maar .... poeh ... heftig ...

bewerkt door Bestwel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja daarom is dit forum zo fijn, maar natuurlijk ook dubbel, dat er zoveel ervaringsdeskundige zijn!  Slecht slapen is 1 van de grote bijwerkingen, 1 van de velen, ik kan soms het gevoel wat je voelt niet om schrijven, gister ging het goed,  darmen blijven opspelen, misschien raar praatje maar ruikt ook anders,lijkt wel chemische?  Maar net wat je zegt  vanavond kan het  weer anders zijn, darmen gaat de stress als eerste naar toe alle stresshormonen, maar we bikkelen door, regelmaat is denk ik ook het allerbeste, we gaan erweer voor! GUUSJE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei GUUS:

Ja daarom is dit forum zo fijn, maar natuurlijk ook dubbel, dat er zoveel ervaringsdeskundige zijn!  Slecht slapen is 1 van de grote bijwerkingen, 1 van de velen, ik kan soms het gevoel wat je voelt niet om schrijven, gister ging het goed,  darmen blijven opspelen, misschien raar praatje maar ruikt ook anders,lijkt wel chemische?  Maar net wat je zegt  vanavond kan het  weer anders zijn, darmen gaat de stress als eerste naar toe alle stresshormonen, maar we bikkelen door, regelmaat is denk ik ook het allerbeste, we gaan erweer voor! GUUSJE

Nouja raar praatje? Het lijkt mij erbij horen. Ik heb het wel. Mijn man grapt of ik in staat van ontbinding ben als ik naar het toilet ben geweest ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Senna altijd  fijn om herkenning telezen, maar chemische lucht ff, ach welke symptomen duiken er niet op,?  Ik kreeg oxzazepam wat ik al eerder schreef voor stress/ gejaagdheid/ hartkloppingen, na stoppen kreeg ik het wel 20 X zo erg, toen na 1 week stoppen begon de ellende, het gaat wel met grotere tussen pozen beter maar dan ben ik ook al nu 4 mnd verder, eer dit uit je zenuwgestel is fff , de langdurigheid is dat je niet kunt begrijpen dat 5 weken oxzazepam zo,n grote impact heeft op je psy en lijf! Maar wat jij schrijft, allemaal ongemak, gaat over! Komt goed! Guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei GUUS:

Senna altijd  fijn om herkenning telezen, maar chemische lucht ff, ach welke symptomen duiken er niet op,?  Ik kreeg oxzazepam wat ik al eerder schreef voor stress/ gejaagdheid/ hartkloppingen, na stoppen kreeg ik het wel 20 X zo erg, toen na 1 week stoppen begon de ellende, het gaat wel met grotere tussen pozen beter maar dan ben ik ook al nu 4 mnd verder, eer dit uit je zenuwgestel is fff , de langdurigheid is dat je niet kunt begrijpen dat 5 weken oxzazepam zo,n grote impact heeft op je psy en lijf! Maar wat jij schrijft, allemaal ongemak, gaat over! Komt goed! Guusje

Chemie zeker, ik proef zelfs een vieze chemische smaak na het slikken van een tablet.   Vijf weken oxazepam gebruikt en zoveel klachten, ik schrik telkens van zulke verhalen. Ik ben benieuwd wat mij te wachten staat. Zucht sterkte 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je,  ik had ook moeten afbouwen, cold turkey stoppen, is zo dom! Maar ik werd er zo ziek van, en ieder reageerd anders hoor, ik reageer blijkbaar heel sterk op deze med, dus dat hoeft bij jou zeer zeker niet het geval te zijn hoor!  Je kan het gewoon!,!! Guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel ! Ik wil er ook voor gaan! Ik zit nu met tabelletjes voor mijn neus, te kijken hoe ik mijn schema ga aanpakken. Telkens als ik een plan heb op papier slaat de twijfel toe. Daardoor raak ik gefrustreerd en verdwijnt de prop in bij de vuilnis, en stel ik weer een ander plan op. Hier gaat zoveel tijd in zitten. Zo zonde van mijn vrije dag. Maar kost wat kost, ik wil het doen zonder hulp van een arts. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Senna33:

Dankjewel ! Ik wil er ook voor gaan! Ik zit nu met tabelletjes voor mijn neus, te kijken hoe ik mijn schema ga aanpakken. Telkens als ik een plan heb op papier slaat de twijfel toe. Daardoor raak ik gefrustreerd en verdwijnt de prop in bij de vuilnis, en stel ik weer een ander plan op. Hier gaat zoveel tijd in zitten. Zo zonde van mijn vrije dag. Maar kost wat kost, ik wil het doen zonder hulp van een arts. 

Succes, @Senna33!
Ik heb het Excelschema ook gebruikt tijdens mijn afbouw en ik moet zeggen dat het mij heel erg geholpen heeft! 
Het gaat je lukken zonder hulp van een arts, daarvan ben ik overtuigd. Je hebt duidelijk aangegeven waarom je het wilt, dat is okay.

En wij zijn er ook nog om je er doorheen te loodsen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei GUUS:

Bestwel en Cyclad, fff die herkenbare klachten zjjn zo duidelijk, zelf gisteren goeie nacht, vannacht weer steeds wakker paar uurtjes  geslapen,  met stress gevoel wakker, dan komen ook de buikklachten, ik 3 mnd  na coldturkey  dus nog veel wisselende dagen, wat ik ook heel erg heb zijn de spieren trekkingen in mijn kuiten en soms in 1 bovenarm,   Cyclad dat is elke X zo,n domper he, gaat het even goed dan denk je yes!   en ineens bam!  Daarom ging en ga ik steeds twijfelen heb ik niet iets anders?  Maar door telezen op forum blijft het herkenbaar, we gaan erweer voor, elke dag is er eentje! Guusje 

Zeker @GUUS, het blijft herkenbaar. 
Ik merk vandaag dat ik weer erg onzeker word van al die toestanden. Te weinig slaap, darmen die op slot dreigen te slaan, net als vorige week. Ik wil dat uiteraard niet, maar heb ik een keuze? Ook de spiertrekkingen die jij beschrijft zijn er weer. Het is wachten op betere dagen, die ook wel weer gaan komen. 

Je beschrijft het overigens precies zoals ik het nu ook ervaar. Accepteren moeten we het, maar ik blijf het daar erg moeilijk mee hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Bestwel:

Ik heb het van een ervaringsdeskundige gehoord, alle ongemak gaat voorbij. Nu is het een grilling op en neer patroon, maar hou vast aan de geode dagen/momenten. Dat worden er meer en duren steeds wat langer. Dat vergeten we echter als we ons ellendig voelen ....

Bij mij is het vandaag ook mis ... ik heb veel stress en prikkels gehad de afgelopen week. Een pijnlijke sportblessure die me nogal beperkt in mijn bewegingsvrijheid. Het gevoel klem te zitten .... de storm van vannacht ( ik heb ook heel slecht geslapen) verhoogd ook mijn spanning, ik vind het om de een of andere redden spannend.

Afzien vandaag .... maar  het kan zijn dat het vanavond weer rustig is en ik om 10 uur is slap val .... de spanning kan niet zo hoog blijven, mijn lichaam moet dat zelf oplosssen ... dus ik probeer het over me heen te laten komen maar .... poeh ... heftig ...

Heb je een hardloopblessure opgelopen, @Bestwel ?

Had ik tijdens mijn afbouwen, ik kon toen 5 dagen nauwelijks lopen en moest aan de Prednison. Dan voel je je inderdaad extra kwetsbaar. Hopelijk ben je er snel vanaf! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...