Spring naar bijdragen

ONZE HUISKAMER 31-12-2017


Bestwel

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Allen,

Ik ben er weer vroeg bij vandaag. Na een goede nacht.

De laatste dag van 2017 .... Ik ben een heel eind verder dan een jaar geleden. Flink af kunnen bouwen, ik heb dezelfde twijfels als Cyclad ...  en waarschijnlijk meerderen hier. Ik merk ook dat langzaamaan de mist  van de verdoving optrekt. De realiteit komt anders binnen ... drukte, prikkels en stress komen binnen en I moet er "aan wennen" Ik weet ondertussen dat ik na een drukke dag et stress de volgende dag me terug moet trekken en dat het dan wel lukt. Nachtrust is langzaam beter aan het worden .... 2018 is een grote uitdaging ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal  dat wens ik jullie toe,  dat het een goeie morgen is, ik lees van Bestwel dat het zo is!   Fijn!    Bolletje toen ik 3,5 jaar geleden  burn out kreeg heb ik ook paroxetine gekregen, ik ben er  toen doodziek van geworden, ik vroeg mijn h.arts waarom  deze med, hij zei wij weten nooit van tevoren hoe iemand op med. reageerde, dat is genetetisch  bepaald, wel ook heeel langzaam afgebouwd, i.d 2 mnd is echt nog kort, maar 1 ding, komt goed, rustig aan,  nou op mijn spiertrekkingen, benen, bovenarm, na en geslapen van 24.00 t/m  6.30 mopper ik ook niet, maar... wel buikgriep, ach je moet wat hebben toch? Lieve allemaal  ik zeg goede moed met vechtlust naar 2018 knuffels voor de kanjers,!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte allemaal!

Vannacht goed geslapen van ongeveer 24 uur tot 8 uur. Ik word ´s nachts altijd wel een paar keer wakker, in 1 keer doorslapen lukt me al jaren niet meer, maar met een nacht als afgelopen nacht ben ik tevreden.

Buikklachten verminderen langzaam. Het is nog niet over, maar zeker beter dan het was. En ja, buiten dat heb  ik eigenlijk weinig klachten, hoogstens een wat ongemakkelijk gevoel omdat ik wat tegen de komende dagen opzie. Ik begin meer en meer te beseffen dat ik ritme nodig heb. 

Zojuist nog even mijn laatste loopje van het jaar gedaan. Wat een wind! toch blij dat ik geweest ben, dat geeft een voldaan gevoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...