Spring naar bijdragen

ONZE HUISKAMER 28-12-2017

bolletje

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Allen,

Toch wel wat reaktie op de drukke dagen rond kerst ... ik stuiter weer wat ... pieker en slecht slapen. Gaat meestal na 1-2 dagen weer over .... daar moeten we op vertrouwen.

Credo voor mij is nu ... vooral rustig aan doen ... maar hoe doe ik dat ... ik merk dat de hele dag zitten/liggen niksen en TV kijken, me ook gaat irriteren ..... dus moet ik wat anders verzinnen. Tips/ideeen?

Fijne dag allen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cyclad

Ik ervaar dezelfde maag-/darm klachten ... het gaat op en neer met de stress en ontwenning. Zeer, zeer vervelend en niet veel aan te doen ... er op vertrouwen dat het goed moet, ik hoor het meerdere mensen zeggen ... het gaat over. Het is er ook niet altijd, betere en minder geode dagen.

Gevolg is dat ik minder eet, gezonder eet en vooral veel kamile thee drink. Het lijkt allemaal niet te helpen maar het is sowieso goed voor me :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Bestwel:

Hoe plakken jullie de link naar een forum lid in de tekst?

Door voor de forumnaam @ te zetten, @Bestwel 

11 uur geleden zei Bestwel:

@Cyclad

Ik ervaar dezelfde maag-/darm klachten ... het gaat op en neer met de stress en ontwenning. Zeer, zeer vervelend en niet veel aan te doen ... er op vertrouwen dat het goed moet, ik hoor het meerdere mensen zeggen ... het gaat over. Het is er ook niet altijd, betere en minder geode dagen.

Gevolg is dat ik minder eet, gezonder eet en vooral veel kamile thee drink. Het lijkt allemaal niet te helpen maar het is sowieso goed voor me :-)

@Bestwel,

Ik ben nu bijna 6 weken van de Lorazepam af en dacht dat mijn huidige darmklachten (obstipatie) een gevolg waren van de ontwenning.
Heb huisarts bezocht omdat het al 5 dagen duurt. Ik heb wat zakjes gekregen om in te nemen en binnen  2 uur was het over. 
Wat ik zeggen wil: het blijft lastig te onderscheiden wat wel en wat gene ontwenningsverschijnsel is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 years later...
Op 28-12-2017 om 08:24 zei Bestwel:

Goedemorgen Allen,

Toch wel wat reaktie op de drukke dagen rond kerst ... ik stuiter weer wat ... pieker en slecht slapen. Gaat meestal na 1-2 dagen weer over .... daar moeten we op vertrouwen.

Credo voor mij is nu ... vooral rustig aan doen ... maar hoe doe ik dat ... ik merk dat de hele dag zitten/liggen niksen en TV kijken, me ook gaat irriteren ..... dus moet ik wat anders verzinnen. Tips/ideeen?

Fijne dag allen

Bolletje je heb iets gestuurd maar ik kan het niet vinden.     ,Wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...