bolletje Geplaatst 28 december 2017 Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 Goeie morgen kanjers. Nog 3 dagen en dan zijn er weer heel veel mensen die met hun verslavingen willen stoppen. Die zware tijd hebben wij gelukkig al gehad en kunnen ze helpen met onze ervaringen, en laten zien dat het kan, maar dat het niet makkelijk is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bestwel Geplaatst 28 december 2017 Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 Goedemorgen Allen, Toch wel wat reaktie op de drukke dagen rond kerst ... ik stuiter weer wat ... pieker en slecht slapen. Gaat meestal na 1-2 dagen weer over .... daar moeten we op vertrouwen. Credo voor mij is nu ... vooral rustig aan doen ... maar hoe doe ik dat ... ik merk dat de hele dag zitten/liggen niksen en TV kijken, me ook gaat irriteren ..... dus moet ik wat anders verzinnen. Tips/ideeen? Fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bestwel Geplaatst 28 december 2017 Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 @Cyclad Ik ervaar dezelfde maag-/darm klachten ... het gaat op en neer met de stress en ontwenning. Zeer, zeer vervelend en niet veel aan te doen ... er op vertrouwen dat het goed moet, ik hoor het meerdere mensen zeggen ... het gaat over. Het is er ook niet altijd, betere en minder geode dagen. Gevolg is dat ik minder eet, gezonder eet en vooral veel kamile thee drink. Het lijkt allemaal niet te helpen maar het is sowieso goed voor me :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bestwel Geplaatst 28 december 2017 Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 Hoe plakken jullie de link naar een forum lid in de tekst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 28 december 2017 Rapport Share Geplaatst 28 december 2017 10 uur geleden zei Bestwel: Hoe plakken jullie de link naar een forum lid in de tekst? Door voor de forumnaam @ te zetten, @Bestwel 11 uur geleden zei Bestwel: @Cyclad Ik ervaar dezelfde maag-/darm klachten ... het gaat op en neer met de stress en ontwenning. Zeer, zeer vervelend en niet veel aan te doen ... er op vertrouwen dat het goed moet, ik hoor het meerdere mensen zeggen ... het gaat over. Het is er ook niet altijd, betere en minder geode dagen. Gevolg is dat ik minder eet, gezonder eet en vooral veel kamile thee drink. Het lijkt allemaal niet te helpen maar het is sowieso goed voor me :-) @Bestwel, Ik ben nu bijna 6 weken van de Lorazepam af en dacht dat mijn huidige darmklachten (obstipatie) een gevolg waren van de ontwenning. Heb huisarts bezocht omdat het al 5 dagen duurt. Ik heb wat zakjes gekregen om in te nemen en binnen 2 uur was het over. Wat ik zeggen wil: het blijft lastig te onderscheiden wat wel en wat gene ontwenningsverschijnsel is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bestwel Geplaatst 29 december 2017 Rapport Share Geplaatst 29 december 2017 (bewerkt) @Cyclad Wat voor zakjes heb je gekregen van de huisarts? 29 december 2017 bewerkt door Bestwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 29 december 2017 Rapport Share Geplaatst 29 december 2017 Macrogol. Het heeft in elk geval geholpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bestwel Geplaatst 29 december 2017 Rapport Share Geplaatst 29 december 2017 Dank, ik ga kijken wat het is ..... Ik zie je later in de Huiskamer van vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 31 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2020 Op 28-12-2017 om 08:24 zei Bestwel: Goedemorgen Allen, Toch wel wat reaktie op de drukke dagen rond kerst ... ik stuiter weer wat ... pieker en slecht slapen. Gaat meestal na 1-2 dagen weer over .... daar moeten we op vertrouwen. Credo voor mij is nu ... vooral rustig aan doen ... maar hoe doe ik dat ... ik merk dat de hele dag zitten/liggen niksen en TV kijken, me ook gaat irriteren ..... dus moet ik wat anders verzinnen. Tips/ideeen? Fijne dag allen Bolletje je heb iets gestuurd maar ik kan het niet vinden. ,Wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden