Spring naar bijdragen

ONZE HUISKAMER 23-12-2017


bolletje

Aanbevolen berichten

Goedessmorgens peoples.

Nog 2 daagjes en dan is het kerst. Dan 2 nachies slapen en dan is het voorbij. Gelukkig. Wat is het allemaal somber mensen. Zo weinig licht buiten.:( Zal zo blij zijn als het allemaal voorbij is en ik weer normaal naar de dagbesteding kan gaan. Alleen al dat vooruitzicht doet me goed. De wetenschap dat niets blijvend is. Daar houd ik me aan vast. Yehaaaaa.:D:sun:

Nog gefeliciteerd Cyclad. 34 jaar, dat is een hele tijd zeg.:rose:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Bolletje,  ja het normale ritme is nog het allerbeste he? En wat je schrijft dit weer werkt ook niet mee , somber,  en grijs, ga je nergens naar toe?  Eigenlijk als je je niet  goed voelt liever thuis he?  Wat mij opvalt is dat ik in de ochtend uren mij niet lekker voel, vaak in de loop van de dag gaat het beter, is dat bekend?  Helaas weet jij er zoveel vanaf,  en door je eigen ervaring help jij zoveel mensen,  je geeft nooit op  hoewel je zelf ook nog genoeg  te verstouwen hebt,  jij kan trots zijn op jezelf,  dat je altijd je ervaring wilt delen met anderen, al moet je het nog zo vaak schrijven  op het forum, je doet het toch maar ondanks dat het niet altijd lekker gaat, als het er bij 1 goed komt is het wel bij jou, en daarom gaan wij door bikkelen, daarom wil ik jou een gezond en een liefdevol 2017 toewensen , lieve groetjes Guusje,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach wat een lief berichtje bikkel Guusje, dank je wel.

Wat bedoel je "me niet lekker voel". Is dat lichamelijk of psychisch? Want als ik een winterdip heb, afkloppen, dan voel ik die in de morgen ook het ergst. Ja en als je gewend bent 's morgens je medicatie in te nemen en nu niet kan je daar flink de pest in hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je voor je reactie bolletje, nou ik voel vaak als ik wakker ga worden al hoe het is, stroomstootjes in mijn benen, wat misselijk,  en gelijk een onrustig stress gevoel  nergens zin in,  s middags  vaak beter, blijft per dag verschillend,   maar kruip vooruit!, is echt lichamelijk,  maar ja als ik mij zo voel  dan heb je vanzelf nergens geen zin in,  dan moet ik uitkijken dat ik niet ga denken wat is dit toch, knuffel Guusje

 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...