Lars Geplaatst 28 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Leuk Sowhat, dat je een Amsterdamse tuin hebt. Dacht eigenlijk dat je ergens op het platteland woonde. Je had toch iets met paarden? Of haal ik nou mensen door elkaar? Aan de andere kant, Amsterdam heeft natuurlijk ook een buitenkant, niet alleen maar stedelijk gebied. Dat houdt ergens op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 2 minuten geleden zei Lars: Ja O. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Amsterdam is mijn stad, geboren en getogen. En ja paarden aan de buitenkant van Amsterdam Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Wil je iets over parkieten weten Lars? Rapilos staat nu niet ingelogd? Of is het niet zo dringend? (ik heb parkietjes gehad, vroeger... dusssss......... ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Even hier spuien hoor. Zoveel nieuws, zoveel moed-verzamel-dingetjes..... Niet om jullie jaloers te maken maar.... mijn grootste (enige?) probleem hier Is niet te warm te worden, te verbranden, of uit te drogen. En dat ís nog serieus zo ook. Hardlopen Is heerlijk, de vulkaan beklimmen was doodeng, storm in de tent lawaaierig, in dit stuk oceaan Is forse stroming, nare stenen op de bodem en zitten veel haaien, verdwalen kan hier niet ..... kortom ik geniet en doe allerlei kleine dingen die ik doodeng vind in mijn eigen langzame tempo en op mijn eigen voorzichtige manier en leer zo ook veel. En loop hard. Vandaag doe ik echter weinig. Beetje ziekig (blaasontsteking, vermoedelijk gisteren wat uitgedroogd) Doel voor vandaag Is echt zwemmen in de oceaan. Ben al (in 5 pogingen) tot knie-diep gekomen. Iedere keer een stukje verder over spekgladde lavasteen met diepe gaten, iedere keer opnieuw d kracht van d golven en d stroming voelen en inschatten. . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Ah.. zo zie ik maar weer... Amsterdam is wel waar ik geboren ben en maar een heel klein stukje getogen. De rest van het getuig is 100 kilometer oostelijker gebeurd. Ze zeggen hier nog altijd dat ze 't aan me kunnen horen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Klinkt spannend allemaal, jopie. Zijn er wel mensen bij je in de buurt? We willen je graag heelhuids terug hier, ik tenminste wel.. Kan wel lezen dat je geniet. Ga Zo Door!! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Jopie voor geen goud ga ik de zee in wanneer er haaien zwemmen! Dan maar verbrand, uitgedroogd en een zonnesteek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Doe je voorzichtig Jopie? Ook genieten natuurlijk. Nee @Kohtje maar Sita vroeg om leuke verhalen dus vertelde ik dat ik mijn vogels trosgierst had gegeven en vroeg me af of die van haar dat ook lekker vinden Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Van die haaien had ik nog niet gelezen ehm Joop ze hebben misschien ook wel ergens een zwembad Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Ok, Lars. Van die van Rapilos weet ik natuurlijk niet, maar die van mij waren ook gek op trosgierst. Da's een traktatie voor ze. Zo, toch nog maar een beetje geantwoord dan maar... ook al vroeg je me niets. Lars en Sowhat reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Hihi, denk dat Lars me verwisselt met Rapilos. Weet alleen niet waarom ;-) Ja, hier veel mooie vogels. We voeren ze suiker en daar komen niet alleen Suikerdiefjes op af. Bananen vinden ze ook een feest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 (bewerkt) Oh, en met haaien kun je prima zwemmen of duiken. Ligt eraan welke? Maar het klinkt heerlijk en moedig Jopie! 28 november 2017 bewerkt door Sita2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Ik doe niets doms. Dat Is t m juist. Zie overal de gevaren. En de natuur (bergen, water, vuur etc) zijn zo ongelooflijk machtig. Maar dan wel doen wat wél kan en zo je wereld uitbreiden. Niet om dat ik iets zou moeten presteren of overwinnen, maar omdat dat wat "erachterligt" voor mij zo fijn of goed Is. Had gisteren de vulkaan op kennelijk de verkeerde doorgang genomen. T zou steil en los grint zijn. Het eerste stukje. Dus ging ik door. Glijdend over los lavagrint en iedere keer een klein puntje houvast zoekend. Maar op 100 Meter hoogte Was t nog steeds los grint en levensgevaarlijk. Als je daar ging glijden gleed je door. Helemaal naar beneden over dat scherpe grint. Ik ben teruggegaan. En geloof me, naar beneden Is lastiger dan omhoog. Een voorbeeldje. Geen succesverhaal. Toch een succesverhaal. Vandaag weinig dus. Zout en water vooral. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Zwemmen @jopie Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Ik ga maar eens kijken of ik wat doen kan in de keuken. Jopie kalm aan doen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 6 minuten geleden zei Lars: Zwemmen @jopie Met zó'n haai ben je in één hap weg.. Niet zo pijnlijk als hoe Freek Vonk dat deed.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Na het zien van Jaws durfde ik zelfs geen zwembad meer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Fijn dat even mocht spuien. Dank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Jopie,zo zijn wij gewoon een beetje mee op vakantie Leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 1 uur geleden zei Lars: @rapilos jij hebt toch ook parkieten? Ha Lars, Beetje late reactie, maar zie het nu pas Ja, heb ook twee parkietjes, blauwe, 2 mannetjes (broertjes) Heb ze al vanaf dat ze 6 weken waren, nu 7 jaar Harstikke gezellige beestjes Bij mij zijn ze ook dol op tros gierst, maar geef ze niet meer dan een halve stengel, op zaterdag Heb wel eens gehoord, dat teveel niet goed zou zijn (te vet of zoiets) Verder, af en toe een stukje sla,appel, andijvie,wortel, daar zijn ze ook dol op Elke dag schoon water En om de dag krijgen ze 2 maatschepjes parkietenvoer plus een halve theelepel eivoer, in elk bakje Ze gedijen er goed op, zijn altijd vrolijk en levendig Zet ze ook heel vaak op het balkon, als het niet kouder is dan 10 graden Vinden ze ook heerlijk |Tot zover mijn parkietenverhaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bobje Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Vandaag drink ik niet !!! Lars francoise Kohtje harald Bobje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Moe, maar wel voldaan moe. Ik heb voor het eerst in jaren een klein beetje zin in de feestdagen. Ik hoef in ieder geval niet alleen te zijn dan. Nu nog even wat tv kijken en dan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 november 2017 Rapport Share Geplaatst 28 november 2017 Jopie wat stoer zeg , meen zelf dat ik ook best wel stoer ben maar zo back to nature , niks voor mij . Ze noemde me op mijn werk altijd de diva , om een beeld te geven haha. Maar respect voor jou, doe je voorzichtig?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden