Gast Geplaatst 26 november 2017 Rapport Share Geplaatst 26 november 2017 21 minuten geleden zei Lars: Het heeft wel mee gespeeld ja. Bijna 30 jaar getrouwd geweest Jeetje Lars , weet even niet wat te zeggen. Schiet me van alles te binnen. Waarom ben je zolang in die kast gebleven ? Maar ergens begrijp ik het denk ik ook wel . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 november 2017 Rapport Share Geplaatst 26 november 2017 Tja moeilijke jeugd en daarna op slot gegaan enzovoort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 november 2017 Rapport Share Geplaatst 26 november 2017 Wat een rust hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2017 Ben er! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 november 2017 Rapport Share Geplaatst 26 november 2017 Goede zondag gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2017 Ik ben op een hele andere manier ook op slot gegaan Lars. Drinken maakt helaas dat dat slot stevig blijft dichtzitten. Nu zijn we tenminste anders aan de slag. Jij hebt ook al veel goeds ontdekt toch? Ik ook. Makkelijk is anders. Maar ach...who cares? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2017 2 minuten geleden zei Lars: Goede zondag gehad? Beste sinds tijden. Lees mijn draadje maar. Ik heb weer hoop. Kilte en woede in huis hebben plaats gemaakt voor contact en gesprek en ja....ook liefde. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 november 2017 Rapport Share Geplaatst 26 november 2017 Mooi Lika had je draad gelezen. Hier een rustig dagje Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2017 Was dat ok voor je of te saai? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 november 2017 Rapport Share Geplaatst 26 november 2017 (bewerkt) Nee was wel ok. Ik mag hier graag zijn en ach keutel zo wat in het rond. Het huiselijke gevoel het gevoel dat ik er mag zijn. Soms is het leven heel eenvoudig 26 november 2017 bewerkt door Lars Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2017 Klopt Lars. Heerlijk voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 november 2017 Rapport Share Geplaatst 26 november 2017 En ik kijk uit naar een paar dagen weg. Heel bijzonder om samen met mijn dochters op reis te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 november 2017 Rapport Share Geplaatst 26 november 2017 Voor nu meld ik me droog af welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 november 2017 Rapport Share Geplaatst 26 november 2017 Droge afmelding. Zitten ook veel gevoelens in mij die ik nu allemaal moet voelen zonder verdoving . Weet niet of ik er wat mee moet . Laat het nog maar even over me heen komen . Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2017 Sterkte @Francoise. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden