Asterix Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 (bewerkt) Wat een achterbaks gedrag Suiker, zo iemand zou een bordje moeten dragen, zodat duidelijk is wie zoiets flikt, net zoals hieronder... 13 november 2017 bewerkt door Asterix Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Vanmiddag heerlijk aan het werk geweest, wat heb ik dat gemist! Morgenochtend weer heen. Even wat afleiding ook. Komt nog weleens goed met me. Lars, lady jane en Sowhat reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Fijn suiker!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 (bewerkt) Bor,ik ben het helemaal met je eens,ik wil eigenlijk ook wel weten welke forummer het is,maar kan natuurlijk ook zo zijn dat ex van Suikertje ook dit vehaal uit haar hele grote duim zuigt. 13 november 2017 bewerkt door Sowhat Typefout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 2 uur geleden zei Suikertje: Ik heb het er niet meer over Yvonne en anderen, hoop op begrip Waarom begin je er dan zelf over Suikertje. Ik begrijp dat niet. Er is hier meteen weer een hoop onrust daardoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Ach kom op Bor, het heeft betrekking op mij en jij kent mijn geschiedenis hier ook. En ik weet geen naam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Nou Suikertje geen naam? Dan mag je ervan uitgaan dat dit wederom verzonnen is door je ex! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Bor hou je goed vast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Teletubbie-tijd. Het ís weer teletubby-tijd. Man wat een lange en zware dienst. Of zo t toch ergens anders van komen? Ff door nog. Op de helft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 (bewerkt) Sterkte jopie. Je hebt en had een zware dag, ook emotioneel .succes met het laatste stuk . Sterkte 13 november 2017 bewerkt door Herstel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Ik meld me droog af. Net laatste medicatie gehad, nog bakkie warme melk met honing en dan algehele drooglegging ( geen eten of drinken meer tot morgen). vandaag echt wel wat heel pittige momenten, maar dat maakt de dag toch ook weer mooi als je er goed doorheen komt. Zoals kohtje vaak zegt bij het dagpact dat het nooit vanzelfsprekend is. Ik ga mijn mandje in, morgen voor mijn doen vroeg op pad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Sterkte Jopie. Ik meld me droog af en ga zo naar mijn warme bed toe lang leve electrische deken smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 november 2017 Rapport Share Geplaatst 13 november 2017 Weer thuis Frisjes hier. Dochter moppert al. Ik moet zeggen...ik vind haar niet echt aardig op t moment. Heb gezegd dat ze naar bed moest. Als haar houdig een reflectie is van mijn zijn, ben ik een klein kreng moet ik zeggen. Duik er zelf ook.in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 november 2017 Rapport Share Geplaatst 14 november 2017 (bewerkt) Trusten fleurtje Hier ook klaar. Nog ff een grote mok thee en dan Is deze dag voorbij. En zonder brokken. Blij mee. Tevreden mee. Niet alles hoeft makkelijk of leuk te zijn. En ja...ook mijn elektrische deken op 12 volt staat aan. Beter dan een man. Voor mij. 14 november 2017 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2017 5 uur geleden zei jopie: En ja...ook mijn elektrische deken op 12 volt staat aan. Beter dan een man. Voor mij. Ach ja... nou ja... een man was in bed was ook leuk geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden