Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Wat een achterbaks gedrag Suiker, zo iemand zou een bordje moeten dragen, zodat duidelijk is wie zoiets flikt, net zoals hieronder...

pik.jpg

bewerkt door Asterix
Geplaatst (bewerkt)

Bor,ik ben het helemaal met je eens,ik wil eigenlijk ook wel weten welke forummer het is,maar kan natuurlijk ook zo zijn dat ex van Suikertje ook dit vehaal uit haar hele grote duim zuigt.

bewerkt door Sowhat
Typefout
Geplaatst
2 uur geleden zei Suikertje:

Ik heb het er niet meer over Yvonne en anderen, hoop op begrip

Waarom begin je er dan zelf over Suikertje. Ik begrijp dat niet. Er is hier meteen weer een hoop onrust daardoor. 

Geplaatst

Teletubbie-tijd. Het ís weer teletubby-tijd. 

Man wat een lange en zware dienst. Of zo t toch ergens anders van komen? :)

Ff door nog. Op de helft. 

Geplaatst (bewerkt)

Sterkte jopie. Je hebt en had een zware dag, ook emotioneel .succes met het laatste stuk .  Sterkte:heart:

bewerkt door Herstel
Geplaatst

Ik meld me droog af. Net laatste medicatie gehad, nog bakkie warme melk met honing en dan algehele drooglegging ( geen eten of drinken meer tot morgen). ;)

vandaag echt wel wat heel pittige momenten, maar dat maakt de dag toch ook weer mooi als je er goed doorheen komt. Zoals kohtje vaak zegt bij het dagpact dat het nooit vanzelfsprekend is. 

Ik ga mijn mandje in, morgen voor mijn doen vroeg op pad. 

Geplaatst

Weer thuis

Frisjes hier. Dochter moppert al.

Ik moet zeggen...ik vind haar niet echt aardig op t moment. Heb gezegd dat ze naar bed moest. 

Als haar houdig een reflectie is van mijn zijn, ben ik een klein kreng moet ik zeggen.

Duik er zelf ook.in :rose:

Geplaatst (bewerkt)

Trusten fleurtje 

Hier ook klaar. Nog ff een grote mok thee en dan Is deze dag voorbij. En zonder brokken. 

Blij mee. Tevreden mee. Niet alles hoeft makkelijk of leuk te zijn. 

En ja...ook mijn elektrische deken op 12 volt staat aan. Beter dan een man. Voor mij. 

bewerkt door Gast
Geplaatst
5 uur geleden zei jopie:

En ja...ook mijn elektrische deken op 12 volt staat aan. Beter dan een man. Voor mij. 

Ach ja... nou ja... een man was in bed was ook leuk geweest

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...