Lars Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Goedemorgen en nu weer te vroeg wakker. Mijn jongste komt straks bij mij. Om 11 uur en eerst koffie drinken en bij praten. Dan gaan we later lunchen in de stad. Ik ga straks even gebakjes halen voor bij de koffie Dagpact: Lars smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QianZhongshu Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Gisteren vader geworden, vandaag dus bezoek ontvangen in het ziekenhuis, ik staar me suf naar ons nieuwe wondertje. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Komt goed @Harp jij weer klussen vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Succes schiet het op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Heb je geen hulp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Goedemorgen en weer mijn kat die mij wakker maakte. Hij had honger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Kun je geen eten klaar zetten voor de nacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Goedemorgen frummers. Donkertjes nog. Maar koffie en thee staan klaar. Qian gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje.. Lars, heerlijk dagje voor de boeg dus, lekker van genieten. Sowhat, kat gunt jou gewoon een lekker lange dag om van te genieten, hij verwacht dus eigenlijk wel een beetje dankbaarheid voor het fungeren als wekker. Hier een drukke dag voor de boeg. Bakje thee, hond uitlaten en dan op pad... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Goedemorgen Yvonne jij bent ook mooi op tijd met de koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Lars voordat ik s'avonds naar bed ga vul ik zijn bakje nog. Veel plezier met je dochter vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 november 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Dank je. En dat eet de kat dan meteen op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Nee, hij gaat in de nacht meerdere malen op pad en eet het op gedurende de nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Q Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter. QianZhongshu reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QianZhongshu Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 6 minuten geleden zei Sheila: Gefeliciteerd!!! Alles goed gegaan? Ja ging helemaal goed heel mooi kindje gekregen helemaal gezond dus heel blij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QianZhongshu Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 14 minuten geleden zei Sowhat: Q Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter. Dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Goedemorgen Ik was al om vijf uur wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Me voorgenomen niet meer te tubben over de werken. Heb er hoofdpijn van. Nog twee dagen en ik vertrek.op vakantie dus all is good Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Zojuist zei Sheila: Dat is balen! Ik normaal gesproken ook... maar nu lekker uitgeslapen. Misschien nog even een powernap later? Ik kan overdag echt niet slapen. Maar ik kruip er vanavond wel op tijd in. Hoe is t op je werk? Al een beetje op je plooi? Bij.mij duurde dat de laatste keer zes maand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Er zijn ongetwijfeld goede (klus)bedrijven die één en ander stuk voor stuk willen aanpakken Fleur. En inderdaad beginnen met de dingen die móeten, zoals onveilige leidingen. Kop niet meer over breken voor nu, gaan voorgenieten van je vakantie meis... En ik moet er vandoor.... Maak er een mooie dag van lui. Dag dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Daarom dat ik waarschijnlijk nooit meer van job verander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Zojuist zei Yvonne: Er zijn ongetwijfeld goede (klus)bedrijven die één en ander stuk voor stuk willen aanpakken Fleur. En inderdaad beginnen met de dingen die móeten, zoals onveilige leidingen. Kop niet meer over breken voor nu, gaan voorgenieten van je vakantie meis... En ik moet er vandoor.... Maak er een mooie dag van lui. Dag dag.... We zien wel, zei de blinde. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Goedemorgen, Weinig te melden, erg druk om achterstallige administratie te vinden, wat een gedoe, maar goed, gaat niet vanzelf eigen baasje worden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Ben al een weekje in verlof @Sheila maar maandag vertrek.ik met vriendin voor een weekje naar tenerife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Eikes...rotklusje @toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 november 2017 Rapport Share Geplaatst 4 november 2017 Ik ga me eens proper maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden