Spring naar bijdragen

Vrijdag de 13e oktober 2017


Lars

Aanbevolen berichten

17 minuten geleden zei Lars:

Hoe het kan ik heb geen idee voel me juist goed de laatste tijd. Maar heb zulke angstgevoelens constant hartkloppingen. In ieder geval meld ik me droog af

Soms komen angst aanvallen zomaar opzetten, zonder reden. Ik heb ze een tijd gehad vanaf mijn 23 ste, zonder directe aanleiding. Ik wist plots zeker dat ik het volgende moment dood zou gaan. En nu ben ik 47. (In september jarig geweest) 

Maar soms komen angstaanvallen voort uit medische redenen of psychische redenen. Vertellen aan je begeleiding in je nieuwe huisje, niet alleen mee blijven zitten :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Reacher:

Soms komen angst aanvallen zomaar opzetten, zonder reden. Ik heb ze een tijd gehad vanaf mijn 23 ste, zonder directe aanleiding. Ik wist plots zeker dat ik het volgende moment dood zou gaan. En nu ben ik 47. (In september jarig geweest) 

Maar soms komen angstaanvallen voort uit medische redenen of psychische redenen. Vertellen aan je begeleiding in je nieuwe huisje, niet alleen mee blijven zitten :lips:

Ik snap gewoon niet waarom. Heb het gisteren hier wel verteld. Kan ook onbewust de angst zijn dat het nu goed gaat. Ik woon hier fijn heb twee gezonde kleinkinderen mijn jongste komt binnenkort terug. Wanneer gaat het weer mis. Heb wel de bewuste angst dat ik weer ga drinken. Als ik mij zo voel dan wil ik niets liever dan verdoven weg met de angst. Dat zit nog zo in het systeem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...