Gast Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Meld me droog af . Petje af voor de rookstoppers. Ik stop de 16e samen met mijn man. Morgen inmiddels 25e dag droog . Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Van harte beterschap Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Ik meld me droog. Buitengewoon luxe gedineerd in een etablissement waar ik anders nooit zou komen. Nu wel vanwege een portie tegoedbonnen en een stevige bijbetaling. Met vriendin en partner. Ik vond nog nette schoenen en nette kleding, ik viel niet uit de toon. En wat het mooie is: ik voelde me op mijn gemak en zelfverzekerd. Dat was me in mijn alcoholtijd nooit gelukt. Dan had ik me daar met een dikke zweetkop zitten opwinden en ongemakkelijk voelen en zou het met een drie kwartier wel goed genoeg geweest zijn. Nu was het avondvullend, goede conversaties, koetjes en kalfjes en ook goede gesprekken. Vanwege de euroschaarste in mijn portemonnee kan en wil ik dit niet regelmatig doen, maar ik ben heel blij dat ik dit als mens nu kan. En bij mijn opmerking toen het menu werd aangereikt:"Ik ben alcoholist, ik neem geen alcohol of gerechten waar dat in welke vorm dan ook verwerkt zit." werd niet vreemd opgekeken: "Zeker meneer, we zullen daar rekening mee houden. De overige tafelgasten wel?" Ook dat is een erkenning die ik zelf moest maken en waar acceptatie een feit is. Ik wens jullie allemaal een fijne nachtrust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 2 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2017 (bewerkt) . 5 oktober 2017 bewerkt door Amalia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden